سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تکنولوژی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
20 خرداد

تکنولوژی چیست؟

تلاش برای تعریف تکنولوژی به مثابه‌ی ماجرای برخورد فرد نابینا و فیل است. او با لمس قسمت‎های مختلف بدن فیل، تصورات مختلفی (از درخت گرفته تا مار، طناب، بادبزن یا چیزهای دیگری) را در ذهن خود مجسم می‎کند.
از نظر اهل علم، تکنولوژی محصول نهایی تحقیقات یا همان دانش فنی و اطلاعاتی است که می‎تواند به محصولی تجاری تبدیل شود. تحقیقات علمی معمولاً در قالب مقالات تحقیقاتی، اسناد پتنت و محصولات نمونه‎ای که برای اثبات ماهیت ابداعی به‌کار می‎روند، تجسم می‎یابد.
اما از نظر مهندسان، تکنولوژی ابزار یا فرآیندی است که برای ساختن محصولات بهتر به‌کار گرفته می‎شود. منظور از محصولات بهتر، می‎تواند محصولاتی باشد که عملکرد بهتر یا هزینه‌ی کمتری داشته باشند و امکان فروش آن‌ها در بازارهای جدید فراهم باشد. مهندسان دستآوردهای تحقیقاتی را به محصولاتی قابل فروش در بازار تبدیل می‎کنند. به عبارتی تکنولوژی‎های جدیدی خلق می‎کنند که تأثیرات عمده‎ای بر درآمد و سودآوری شرکت‎ها برجای می‎گذارد.

در این پاورپوینت میتوانید مطالب موردنیازتان را پیدا کنید این محصول زیر نظر مهندسان و استادان نوشته است ... این محصول از 36 بخش تشکیل شده است که هرکدام مربوط به هریک از تکلوری های دنیا است از جمله تکنولوژی در بتن , تکنولوژی در روغن , تکنولوژی در نانو , تکنولوژی در علم و ...

پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید کنید...


کتاب ، مقاله و جزوه
قيمت فايل:5000 تومان
تعداد اسلايدها:50
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی