سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

نقش دانش‌آموزان و مربیان در اتاق‌های فکر سازمان دانش‌آموزی پُررنگ می‌شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
1 اسفند

گروه اجتماعی خبرگزاری  تسنیم، انتخابات مجامع سازمان دانش‌آموزی که از بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده‌ بود تاکنون در 25 استان به پایان رسیده و اعضا و مربیان منتخب این استان‌ها برای شرکت در انتخابات کشوری به معاونت فعالیت‌های دانش‌آموزی  معرفی شده‌اند.

انتخابات در 7 استان باقی مانده نیز در روزهای آتی  انجام خواهد‌ شد و سپس  با اعلام اسامی برگزیده نهایی، انتخابات کشوری  بین 128  دانش آموز پیشتاز و مربی در نیمه دوم اسفند ماه در تهران برگزارمی‌شود.

اردشیر دهقانی معاون سازمان دانش‌آموزی با اشاره به چرایی و هدف مجامع در این سازمان گفت:  به منظور استفاده بهینه از خرد جمعی در روند تصمیم‌‌‌گیری‌های سازمان در سطوح مختلف کشوری، تلاش داریم دو عنصر مهم و اساسی سازمان یعنی دانش‌آموز- پیشتاز و مربی را در فرآیند تصمیم‌سازی در اتاق‌های فکر فعال سازیم و این اتفاق مبارکی است که سالهاست در سازمان دانش‌آموزی در حال اجراست و خوشبختانه هر دوره با آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته روندی تکاملی در پیش دارد.

وی با اشاره به گستره وسیع انتخابات مجامع سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: انتخابات مجامع در دو سطح دانش‌آموزان پیشتاز و مربیان به تفکیک جنسیت در سطوح مناطق، نواحی، شهرستان‌ها، استان و کشور این هدف مهم را محقق می‌کند زیرا با ابزار تبلیغات صورت گرفته به‌وسیله داوطلبان و  برگزاری انتخابات دموکراتیک بین برگزیدگان استانی بستری فراهم می‌شود تا برترین و کارآزموده‌ترین مربیان و اعضا به" شورای برنامه‌ریزی"و "هیئت امنای سازمان دانش‌آموزی" راه پیدا کنند و از ظرفیت قوای خلاق و ایده‌های نو و حتی نقد سازنده آنان در رشد و تعالی سازمان در روند  تصمیم‌سازی بهره‌گیری کنیم.

دهقانی اظهار امیدواری کرد: با آسیب ‌شناسی‌های صورت گرفته  از ادوار گذشته دوره دوساله اخیر کارآمدتر و سازنده‌تر از دوره‌های قبل باشد.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام مدرسه
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی