سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تركیب شیمیایی و فازی سیمان پرتلند (بخش دوم)

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
19 خرداد

پاورپوینت تركیب شیمیایی و فازی سیمان پرتلند (بخش دوم) 34 شامل اسلاید(ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

این مشاهده شده است كه كنترل كامل بر روی تركیب شیمیایی مواد اولیه ی وارد شده به كوره ی سیمان، ضروری است. علت این مسئله این است كه 4 فاز معدنی موجود در كلینكر سیمان پرتلند، می توانند به طور همزمان تشكیل شوند. این تشكیل در یك دامنه ی محدود از تركیب شیمیایی انجام می شود.
تعیین تركیب شیمیایی بالقوه ی سیمان پرتلند همچنین بسیار مفید است. با داشتن این تركیب و تغییر مناسب در تركیب شیمیایی مواد اولیه، می توان مقادیر بهینه ای از این 4 فاز اصلی را در سیمان داشته باشیم. اما این را باید به یاد داشته باشیم كه 4 فاز معدنی اصلی موجود در سیمان خالص نیستند زیرا در این مخلوط معدنی، یون های خاصی به صورت جایگزین یا داخل شبكه ای قرار می گیرند.
.

فهرست:

تركیب شیمیایی و فازی سیمان پرتلند (بخش دوم)
نمادهای شیمیایی ساده سازی شده
تركیب بالقوه ی Bogue
طبیعت یونی فازهای مینرالی موجود دركلینكر سیمان پرتلند
جامدهای آمورف: شیشه ها
دیاگرام های فازی

.

عنوان: تركیب شیمیایی و فازی سیمان پرتلند (بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 34 اسلاید

ارائه شده در: خدمات اینترنتی کندو

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:


عمران و ساختمان
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی