سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت ضوابط پارکینگ

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
18 خرداد

 

شامل 60 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید. مقدمه: هر سال 8760 ساعت است و اگر فرض كنیم كه هر اتومبیل در طول سال به طور متوسط بیست هزار كیلومتر مسافت بپیماید و متوسط آن 40 كیلومتر در ساعت باشد مدت زمانی كه یك اتومبیل در سال به طور متوسط در حركت است برابر با 400 ساعت می شود. بنابراین، هر اتومبیل به طور متوسط 8360 ساعت در سال در حال توقف است و احتیاج به محلی برای توقف دارد. این محاسبه ساده نشان می دهد كه مدت زمان نیاز هر اتومبیل به پاركینگ به مراتب بیشتر از مدت زمان حركت آن است. نتیجه: به دلیل رشد بالای شهر نشینی، افزایش جمعیت و مسافرت های درون شهری، امروزه کلان شهرها با کمبود فضا برای پارک خودرو دست به گریبانند. همین مهم ضرورت ساخت پارکینگ را بیش از پیش تقویت می کند.



شامل 60 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 


مقدمه:

هر سال 8760 ساعت است و اگر فرض كنیم كه هر اتومبیل در طول سال به طور متوسط بیست هزار كیلومتر مسافت بپیماید و متوسط آن 40 كیلومتر در ساعت باشد مدت زمانی كه یك اتومبیل در سال به طور متوسط در حركت است برابر با 400 ساعت می شود. بنابراین، هر اتومبیل به طور متوسط 8360 ساعت در سال در حال توقف است و احتیاج به محلی برای توقف دارد. این محاسبه ساده نشان می دهد كه مدت زمان نیاز هر اتومبیل به پاركینگ به مراتب بیشتر از مدت زمان حركت آن است.
نتیجه: به دلیل رشد بالای شهر نشینی، افزایش جمعیت و مسافرت های درون شهری، امروزه کلان شهرها با کمبود فضا برای پارک خودرو دست به گریبانند. همین مهم ضرورت ساخت پارکینگ را بیش از پیش تقویت می کند.

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:9900 تومان
تعداد اسلايدها:60
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی