سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت انواع سیستم های تهویه مطبوع

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
18 خرداد

 

شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید. مقدمه: در یک سیستم CAV حجم هوای فن برابر با حداکثر هوای مورد نیاز فضاها است و دمای فضاها توسط تغییر در دمای هوای خروجی از کویل کنترل می شود. مزایا :  طراحی آسان، قابل اتکا و بدون پیچیدگی.  مناسب فضاهایی که کنترل فشار در آن ها مهم است. معایب : * مصرف بالای انرژی که شامل اتلاف انرژی سرمایش، گرمایش و فن می شود.


شامل 33 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران وساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 


مقدمه:

در یک سیستم CAV حجم هوای فن برابر با حداکثر هوای مورد نیاز فضاها است و دمای فضاها توسط تغییر در دمای هوای خروجی از کویل کنترل می شود.مزایا : طراحی آسان، قابل اتکا و بدون پیچیدگی. مناسب فضاهایی که کنترل فشار در آن ها مهم است.معایب :* مصرف بالای انرژی که شامل اتلاف انرژی سرمایش، گرمایش و فن می شود.

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:33
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی