سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بررسی نمونه های تطبیقی مدارس دیگر کشورها

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
18 خرداد

 

  شامل 10 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید. مقدمه: از جمله مهمترین اصول و اهداف آموزشی آمریكا می توان به موارد ذیل اشاره نمود: . دستیابی یكسان به آموزش عمومی حتی برای گروههای اقلیت و معلولیت  . تعهد به عقاید دمكراتیزم و آزادیهای فردی و توجه به تنوع جمعیت  . شكوفا نمودن قوای پتانسیل هر یك از كودكان تا حد ممكن ، تا بعنوان یك شهروند در جامعه ای آزاد خدمت مؤثر كرده و در بازار تبادلات جهانی رقابتی موفقیت آمیز داشته باشد . . نظام آموزش تا حد زیادی غیر متمركز بوده و براساس قانون خط مشی ها و برنامه درسی به عهده ایالت و مناطق واگذار شده است بهمین خاطر قوانین حاكم برساختار، محتوی و برنامه های آموزشی در ایالات و مناطق مختلف از تنوع زیادی برخوردار است. 


  شامل 10 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.


مقدمه:
از جمله مهمترین اصول و اهداف آموزشی آمریكا می توان به موارد ذیل اشاره نمود:. دستیابی یكسان به آموزش عمومی حتی برای گروههای اقلیت و معلولیت . تعهد به عقاید دمكراتیزم و آزادیهای فردی و توجه به تنوع جمعیت . شكوفا نمودن قوای پتانسیل هر یك از كودكان تا حد ممكن ، تا بعنوان یك شهروند در جامعه ای آزاد خدمت مؤثر كرده و در بازار تبادلات جهانی رقابتی موفقیت آمیز داشته باشد .. نظام آموزش تا حد زیادی غیر متمركز بوده و براساس قانون خط مشی ها و برنامه درسی به عهده ایالت و مناطق واگذار شده است بهمین خاطر قوانین حاكم برساختار، محتوی و برنامه های آموزشی در ایالات و مناطق مختلف از تنوع زیادی برخوردار است. 

 


معماری
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:10
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی