سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
18 خرداد

 

  شامل 20 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید. مقدمه: * - ایجاد یک تفاهم روان شناختی مثبت. * - افزایش انگیزش و تعهد کارکنان. * - افزایش مهارت های کارکنان و پایه های مهارت آنها. * - تفویض اختیار به طوری که بتوانند از تمام مهارت ها وتوانائی هایشان استفاده کنند.   * - شفاف شدن فرصت های ارتقای شغلی و تعریف الزامات شایستگی.  * - ایجاد فرایندهای مدیریت عملکرد و توسعه مستمر. * - بهره گیری از سیستم اطلاع رسانی مناسب. * - ایجاد سیستم پرداخت چه رقابتی و چه انگیزشی. * - طراحی استراتژی های روابط کارکنان که امکان گسترده تر آنها را میسرسازد.

 

 

شامل 20 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

 


مقدمه:

*- ایجاد یک تفاهم روان شناختی مثبت.* - افزایش انگیزش و تعهد کارکنان.* - افزایش مهارت های کارکنان و پایه های مهارت آنها.* - تفویض اختیار به طوری که بتوانند از تمام مهارت ها وتوانائی هایشان استفاده کنند.  * - شفاف شدن فرصت های ارتقای شغلی و تعریف الزامات شایستگی. * - ایجاد فرایندهای مدیریت عملکرد و توسعه مستمر.* - بهره گیری از سیستم اطلاع رسانی مناسب.* - ایجاد سیستم پرداخت چه رقابتی و چه انگیزشی.* - طراحی استراتژی های روابط کارکنان که امکان گسترده تر آنها را میسرسازد.

 


عمران و ساختمان
قيمت فايل:6900 تومان
تعداد اسلايدها:20
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی