سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعتراض دانشجویان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان به شهر محل تحصیل

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
2 اسفند
اعتراض دانشجویان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان به شهر محل تحصیل
سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: فردی که در پردیس‌ها قبول می‌شود در پردیس یا یکی از مراکز زیرمجموعه این پردیس در شهرستان درس می‌خواند و قبولی در پردیس مراکز استان به معنی درس خواندن در مرکز استان نیست.
اعتراض دانشجویان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان به شهر محل تحصیل
 دانشگاه فرهنگیان ازجمله دانشگاه‌های پرطرفدار در میان دانش‌آموزان در زمان انتخاب رشته دانشگاه است. شهر اهواز نیز با داشتن دو پردیس دانشگاه فرهنگیان یکی از اولویت‌های دانش‌آموزان برای انتخاب رشته است.
چند روزی است تعدادی از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه نسبت به محل تحصیل خود و عدم مغایرت محل تحصیل با محل درج شده در دفترچه انتخاب رشته معترض هستند.
برای تحصیل به شهر دیگر منتقل شدیم
محمدی یکی از دانشجویان ورودی مهر سال 97 پردیس دانشگاه فرهنگیان به خبرنگار فارس می‌گوید: در دفترچه انتخاب رشته پردیس دانشگاهی واحد اهواز درج شده بود و به همین دلیل من و برخی دانشجویان این کد رشته را انتخاب کردیم ولی زمان تحصیل دانشجویان را به اندیمشک و شهرهای دیگر منتقل کردند.
محمدی ادامه داد: دانشجویان تکمیل ظرفیت که با رتبه‌های بالاتر از ما وارد این دانشگاه شدند در حال حاضر در شهر اهواز در حال تحصیل هستند و این به دور از انصاف است.
اسم مراکز زیرمجموعه پردیس‌ها در دفترچه درج نمی‌شود
حسن جرفی سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص نگرانی دانشجویان، اظهار کرد: در کل کشور در مراکز استان‌ها یک پردیس برادران و یک پردیس خواهران وجود دارد و زیر نظر این پردیس‌ها، مراکزی وجود دارد که در شهرستان‌ها قرار دارند.
وی افزود: در خوزستان نیز دو مرکز پردیس رسول اکرم (ص) و فاطمه زهرا(س) در اهواز وجود دارد که دارای مراکزی در شهرهای دزفول، اندیمشک و بهبهان هستند.
سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به این‌که فقط اسم پردیس‌ها در دفترچه انتخاب رشته ذکر می‌شود، عنوان کرد: فردی که در پردیس‌ها قبول می‌شود در پردیس یا یکی از مراکز زیرمجموعه این پردیس در شهرستان درس می‌خواند و قبولی در پردیس مراکز استان به معنی درس خواندن در مرکز استان نیست.
وی افزود: در تکمیل ظرفیت امسال نیز حدود 200 دانشجو به مرکز واقع در آبادان فرستاده می‌شوند و فقط یک کلاس ابتدایی برای دانشجویان ساکن اهواز در پردیس اهواز برگزار می‌شود.
عدم درج مراکز زیرمجموعه‌های پردیس‌ها در دفترچه انتخاب رشته موجب ایجاد مشکل برای برخی دانشجویان در زمان تحصیل شد. مشکلی که فقط با اضافه کردن چند خط به دفترچه انتخاب رشته حل خواهد شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: دانشگاه فرهنگیان, پردیس دانشگاه فرهنگیان, سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی