سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تجهیز 407 مدرسه در 19 پایگاه ویژه اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 اسفند
تجهیز 407 مدرسه در 19 پایگاه ویژه اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای نوروز 98 در مجموع 407 مدرسه با 3 هزار و 106 کلاس درس در 19 پایگاه آماده اسکان نوروزی فرهنگیان است.
تجهیز 407 مدرسه در 19 پایگاه ویژه اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
موسی دادی‌زاده سرخایی بعداز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و تامین رضایت فرهنگیان عزیز، امسال شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» از سوی وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است و همه تلاش خود را به منظور تحقق این مهم به کار خواهیم گرفت.
وی افزود: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران عزیز، تجهیزات مورد نیاز و همچنین اقلام بهداشتی و حفاظتی در  مدارس، کلاس‌‌ها به تناسب درجه‌بندی انجام شده، به امکاناتی از قبیل کولر، یخچال، تلویزیون و فرش مجهز هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین تصریح کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته امسال مدارس ستاد اسکان فرهنگیان استان در مجموع ظرفیت اسکان بیش از 50 هزار مسافر را دارد.
به گفته دادی‌زاده، ابلاغ یکهزار و 98 عامل اجرایی در 18 منطقه و شهرستان نیز صادر شده و این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی یادآور شد: همه افرادی که در سامانه اینترنتی پذیرش شده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند؛ همچنین فضاهای اسکان زیرپوشش بیمه‌ قرار دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هرمزگان همه توان و ظرفیت خود را برای پذیرش مسافران فرهنگی به‌کار گرفته است، گفت: نواحی یک و دو در شهرستان بندرعباس و شهرستان‌های قشم و بندرلنگه بیشترین تعداد ظرفیت اسکان مسافران را دارا هستند.
دادی‌زاده با بیان اینکه سامانه پذیرش اینترنتی تا روز 28 اسفندماه جاری فعال است، ابراز امیدواری کرد: همکاران فرهنگی سفر خوشی را در نوروز امسال به هرمزگان که یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است، تجربه کنند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان, اسکان نوروزی فرهنگیان, اسکان فرهنگیان نوروز 98
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی