سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آموزش داستان‌گویی، داستان‌خوانی و داستان‌نویسی برای معلمان ابتدایی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
16 اسفند
آموزش داستان‌گویی، داستان‌خوانی و داستان‌نویسی برای معلمان ابتدایی
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دراجرای بخشنامه طرح «عید و داستان» معلمان ابتدایی زیر نظر مدرسان مجرب، آموزش داستان‌گویی، داستان‌خوانی و داستان‌نویسی می‌بینند.
ایرج بیت‌اللهی شامگاه سه شنبه در بندرعباس اظهار داشت: هدف از این طرح که بیش از هفت‌هزار معلم ابتدایی در آن مشارکت دارند تقویت مهارت حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی در سه فعالیت داستان‌گویی، داستان‌خوانی و داستان‌نویسی است.
وی افزود: برای تبیین بخشنامه به معلمان و همچنین اولیای دانش آموزان، مدرس منطقه‌ای تامین شد تا درمدت زمان کوتاه سایر معلمان آموزش‌های لازم را ببینند.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، تقویت مهارت گفتن، خواندن، نوشتن و قوه تخیل دانش‌آموزان درقالب مناسب تربیتی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: در این طرح 35 معلم خبره آموزش ابتدایی از 22 منطقه آموزشی آماده برگزاری کارگاه آموزشی برای همه معلمان استان هستند.
به گفته بیت‌اللهی، این آموزش‌ها فرصت مناسبی است تا معلمان دانش‌آموزان را به تفکر و تامل در عالم هستی آشنا، قوه تخیل و تفکر در آنها را تقویت و به خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب گفتن در محیط اطراف خود بپردازند.
وی تصریح کرد: معلمان باید به دانش‌آموزان یاد دهند که چگونه از محیط شاد و با نشاط کودکی در کنار هم بهره ببرند و به شادی و تفریح بپردازند و با ادبیات کهن ایران زمین نیز آشنا می شوند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان, ایرج بیت‌اللهی, خشنامه طرح «عید و داستان»
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی