سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سال 98 بهترین فرصت اجرای "رتبه‌بندی معلمان" است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
20 اسفند

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی درباره رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در لایحه بودجه سال 98، دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده همچنین آیین‌نامه آن در دولت در حال بررسی است.

وی ادامه داد: امیدوار بودیم آیین‌نامه رتبه‌بندی تا قبل از پایان سال 97 به مجلس ارسال شود اما هنوز روند بررسی آن در دولت به پایان نرسیده است.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس در پاسخ به این پرسش که "آیا با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی اجرای رتبه‌بندی در سال 98 امکان‌پذیر است" گفت: بله! قرار نیست که از همان ابتدا رتبه‌بندی به‌صورت کامل اجرا شود بلکه این طرح باید مرحله به مرحله وارد فاز اجرایی شود و حالا که اعتبار آن در بودجه نیز لحاظ شده بهترین فرصت است که در سال آینده حداقل شروع طرح رتبه‌بندی معلمان کلید بخورد.

وی تأکید کرد: اگر سال  98 رتبه‌بندی معلمان وارد فاز اجرایی نشود دیگر‌ هیچ وقت نمی‌توانند آن را اجرا کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

حسن.م در 12/01/1398 - 03:42 نوشته:

سلام...اگرهمان دوسال قبل که همکاران اعتصاب کردندوخواسته های خودرابیان کردند.همانجا کوتاه نمی امدندوتارسیدن به حق واقعی خود کلاس نمیرفتند حالا اینقدراقایان امروز فردا وشایدواما نمی آوردند..حال افزایش حقوق باتورم هیچ سنخیتی ندارد.دلمان را خوش کردند که فرضا20درصداضافه حقوق داریم..درحالیکه تمام اجناس وکالاها3یا4برابرشده است...چگونه برای زندگی خودوفرزندانمان خرج کنیم؟
اونایی که ماهانه30ـ20 م.میگیرند بهترمیدانند.چطورحقوق خوب برای همه هست الا معلم بیچاره!!گوش اگر گوش من وناله اگر......
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی