سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

واریز 430 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان از 4 فروردین

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 فروردین

خبرنگار اجتماعی ؛ علی الهیار ترکمن درباره چرایی عدم پرداخت مطالبات معلمان که تا پیش از این وعده پرداخت آن را تا پایان سال 97 داده بود، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که در خزانه وجود داشت، مطالبات معلمان پرداخت نشد.

وی ادامه داد: توانستیم بخشی از مطالبات فرهنگیان از جمله حقوق خرید خدماتی‌ها، حق‌التدریس شاغلان و حق‌الزحمه امتحانات 96 را دریافت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت،  یادآور شد: برای پرداخت مطالبات فرهنگیان 870 میلیارد تومان می‌خواستیم که 430 میلیارد تومان دریافت کردیم و از 4 فروردین به حساب استان‌ها و از 5 فروردین به حساب فرهنگیان واریز می‌شود.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

چغندربگ در 5/01/1398 - 11:26 نوشته:

دروغه الآن ساعت ۱۱ صبح ۵ فروردینه! پس کو.؟

معلم در 5/01/1398 - 15:14 نوشته:

سلام بر همه آنهایی که هم در گفتار و هم موقع عمل با فرهنگیان هستند. آقایان اللهیار ترکمن، بطحایی و کسانی که از چندین ماه قبل از عید فرمودید با خزانه صحبت کردید که و تمام کارها انجام شده تا نه تنها تمامی مطالبات سال 96 بلکه بخشی از مطالبات مربوط به سال 97 نیز پرداخت می شود. آقای بطحایی شما سید هستید و وزیر آموزش و پرورش. از طرفی آقای حاجی بابایی هم در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد همین سمت را داشت حال بنده کاری به این دولت و آن دولت ندارم ولی آقای حاجی بابایی در برنامه زنده تلویزیونی (گفتگوی ویژه خبری) و در صحبتهایش با موضوع بودجه 98 که روی افزایش حقوق کارمندان متمرکز شده بود با استناد به اعداد و ارقام خود دولت ثابت کرد که بر اساس طرحی که دولت برای افزایش حقوق دارد معلمان بکلی ضرر خواهند داد. شما را به امیر مومنان استعفا بدهید و به اندازه یه سر سوزن که شده درست مثل آقای قاضی زاده هاشمی نشان دهید نگران زیز دستان خود هستید. آقای قاضی زاده هاشمی هم مثل شما سید است اما تفاوتها بسیارند. شما چرا قبل از این پرداختها که تاکنون عملی نشد به همراه زیردستان این همه رسانه ها را خبر رسانی کردید در مورد واریز مطالبات فرهنگیان؟؟ شما حق آنها را در پاره ای موارد بعد از نزدیک به 2 سال می خواهید بدهید. بنده در امتحانات خرداد 96 با حوزه تصحیح اوراق همکاری داشتم و تازه اگه الان پولش را بدهند شده 21 ماه تاخیر در پرداخت. خواهشمندیم هر وقت مطمئن شدید برای دولت و سازمان برنامه و بودجه پیکره آموزش و پرورش و فرهنگیان جایگاهی دارند بیایید یک هفته مانده به پرداختیها خبر آن را ( آنهم خلاف سایر دستگاهها که رسانه ای نمی کنند)، رسانه ای کنید. برای کناره گیری خیلی سخت نمی گیرند چون دولت آقای روحانی نسبت به دولتهایی پیشین کمترین (اگر نگویم هیچ) توجه را به فرهنگیان نمود. خود جنابعالی در سفرتان به استان اصفهان چند ماه پیش فرمودید هر کس ناراضی است به مرخصی اجباری برود. جناب سید محمد بطحایی یکی از فرهنگیان ناراضی بنده دبیر درس زیست شناسی هستم که 3 ساعت اضافه کار دارم ولی یک ساعت اضافه میروم یعنی 4 ساعت تا کتاب تمام شود و همانطور که میدانید کل کتاب باید نوبت دوم امتحان گرفته شود.

معلم در 5/01/1398 - 17:34 نوشته:

زر مفت زده. تا الان که پنجم فروردین هست هنوز یک ریال هم به حسابم نیومده

دوماهه که میگن میریزن و تا الان خبری نشده. امروز پنجم فروردین 98

فرهنگی در 5/01/1398 - 23:01 نوشته:

پنجم هم تمام شدوخبری نشداعصابمان خردشد

وعده سرخرمن

معلم در 7/01/1398 - 12:40 نوشته:

باسلام.
تنها راه استعفا یا عزل مدیران ناکارآمد وزارتخانه است. مسلم بدانید دروغهایتان با قشر همیشه مظلوم فرهنگی عاقبتی جز عزل به دنبال نخواهد داشت.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی