سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اسکان میهمانان در مراکز فرهنگیان کرمانشاه از مرز 40 هزار نفر در روز گذشت

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
7 فروردین
اسکان میهمانان در مراکز فرهنگیان کرمانشاه از مرز 40 هزار نفر در روز گذشت
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اسکان میهمانان نوروزی در مراکز فرهنگیان کرمانشاه طی بارندگی‌های اخیر، از مرز 40 هزار نفر در روز گذشت.
اسکان میهمانان در مراکز فرهنگیان کرمانشاه از مرز  40 هزار نفر در روز گذشت
مجید یزدان‌پناه امروز در کرمانشاه، از اسکان میهمانان نوروزی گرفتار شده در سیل و آبگرفتگی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان به صورت رایگان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: با هماهنگی استانداری و کمک شخص استاندار در پوشش اسکان مسافران نوروزی سهولت کار چشمگیر بود، به طوری که روزانه آموزش وپرورش استان میزبان بالغ بر40 هزار نفر روز از مهمانان نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی به صورت رایگان است.
وی تاکید کرد: 90 درصد این خدمات در شهر کرمانشاه و 10 درصد در سایر شهرستان‌های استان در حال انجام است.
یزدان‌پناه از اسکان 60 خانوار در سالن وحدت کرمانشاه شب گذشته خبرداد و افزود: 150 مدرسه را نیز برای اسکان مسافران نوروزی که استان کرمانشاه را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌ایم، چه فرهنگی باشند چه غیرفرهنگی به صورت رایگان می‌توانند از خدمات آموزش وپرورش استفاده کنند.
این مسؤول با اشاره به خدمات رایگان آموزش وپرورش در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه، گفت: استارت اسکان رایگان مسافران نوروزی را در کشور در استان کرمانشاه داده‌ایم و خوشحال و خداوند را شاکریم که توانستیم در زمان بحران یاری‌رسان هموطنانمان باشیم.
وی گفت: روز گذشته چند روستای شهرستان پاوه مشکل آبگرفتگی داشتند که با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه مشکل بررسی شد و اسکان همه مردمی که در روستاهای پاوه درگیر سیل بودند در اقامتگاه‌های آموزش  وپرورش انجام شد.
یزدان‌پناه با آرزوی سفرهای ایمن و دور از حوادث برای هموطنان، تاکید کرد: آمادگی کامل برای اسکان میهمانان نوروزی را در سراسر استان کرمانشاه را داریم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه, مجید یزدان پناه, اسکان میهمانان نوروزی
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی