سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

اعلام لوازم مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده به ستاد بحران

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
12 فروردین

گروه اجتماعی ، حجت الاسلام والمسلمین تیمور علی عسکری به منظور بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده در سیل اخیر، با حضور در آموزشگاه‌های احسان شهرک سعدی، شهید رحیم دل روستای نصرآباد شیراز و هنرستان دخترانه خواجه نصیر الدین طوسی این شهر از نزدیک درجریان آخرین وضعیت این مدارس قرار گرفت.

کننده ویژه وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از مدارس آسیب‌دیده با حضور در منزل یکی از فرهنگیان ناحیه 3 شیراز که منزلش در حادثه سیل دچار آسیب شد از نزدیک درجریان خسارت‌های وارده به وی قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در این بازدیدها اظهارکرد: مردم شیراز ایثار اجتماعی را با روحیه مثبت اندیشانه، آگاهانه و مهمان دوستانه در حادثه اخیر به تصویر کشیدند.

حجت الاسلام علی عسکری گفت: وظیفه ما از نظر تعلیم و تربیت و نظام آموزشی ایجاب می‌کرد که به استان‌های سیل‌زده سفر کنیم و از نزدیک شاهد اتفاقات باشیم و از مدارس تخریبی بازدید داشته باشیم.

وی ضمن دلجویی از خانواده‌های متوفی و عیادت از آسیب‌دیدگان این حادثه در بیمارستان اظهارکرد: طی جلسه‌ای با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی خسارت‌های به وجود آمده برآورد و به وزارتخانه منعکس خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: از چند روز فرصت  تعطیلی  برای آماده سازی مدارس برای پذیرا شدن از سرمایه‌های انسانی کشور و نظام  استفاده می‌کنیم و با توجه به وقوع سیل در مناطق محروم نسبت به انعکاس نیازهای دانش‌آموزان شامل لوازم التحریر، ابزار و  وسایل کمک آموزشی به نهادهای خدماتی و ستاد بحران استان اقدام می‌شود.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی