سایت کاریابی جویا کار

۴۰ رئیس دانشگاه علوم پزشکی به پویش ملی «بهار همدلی» پیوستند

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
16 اردیبهشت
۴۰ رئیس دانشگاه علوم پزشکی به پویش ملی «بهار همدلی» پیوستند
۴۰ رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی به «پویش ملی بهار همدلی» جهت بازسازی خانه‌های تخریب شده هموطنان سیل‌زده کشور پیوستند.
دانشگاهیان علوم پزشکی در «پویش ملی بهار همدلی» قصد دارند با جمع آوری کمک‌های دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت آن را به ساخت خانه‌های مسکونی برای سیل زدگان کشور اختصاص دهند.
تاکنون ۳۰ نهاد دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از جمله شوراهای صنفی دانشجویی، خانه نشریات دانشجویی، تشکل‌های سیاسی دانشجویی، کانون‌های هنری، ادبی و دانشجویی، انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی همراهی خود را برای یاری رساندن به سیل زدگان اعلام کرده اند.
در بیانیه نهادهای دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آمده است: «ما دانشجویان مؤسس این پویش ضمن دعوت از همه دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت پیوست به «پویش ملی بهار همدلی»، درخواست می‌کنیم کمک‌های نقدی خود را به حساب مشخص شده توسط رئیس دانشگاه واریز کرده و با دستان پر مهر خود برای هم‌وطنان سایبانی از مهر بسازیم.»
در ادامه این پویش از جامعه دانشگاهی وزارت بهداشت از جمله رؤسای دانشگاه‌ها، معاونان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و دانشگاهیان با استقبال از راه اندازی «پویش ملی بهار همدلی» به این پویش پیوستند.
تاکنون بیش از ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی به همراه رؤسا و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به همراه سایر دانشگاهیان به «پویش ملی بهار همدلی» پیوسته اند و دانشگاه‌ها در حال باز کردن شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی دانشگاهیان علوم پزشکی جهت ساخت خانه برای سیل زدگان شده‌اند.
پس از جمع آوری کمک‌ها بر اساس موجودی حساب در هر دانشگاه و دانشکده، تعداد منازل، مکان ساخت و مدت زمان ساخت هر خانه مشخص می‌شود و با حضور دانشجویان و اعضای شرکت کننده در پویش، کلید منازل در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌گیرد و ورودی و خروجی کمک‌های دانشگاهی «پویش ملی بهار همدلی» اطلاع رسانی می‌شود.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی