سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي در شركت الكترونيكي هوشيار الكترونيك (توليد كننده دستگاههاي الكترونيكي)

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
10 فروردین

 

شركت دانش هوشيارالكترونيك يكي از معتبرترين شركت هاي الكترونيكي در استان بوشهر مي باشد اين شركت در بافت قديمي و در بازار اين بافت قرار دارد. (خيابان امام خميني)

اين شركت فعاليت هاي خود را از 1378 آغاز كرده و در تفكر كلي مديريتي اين شركت هميشه هدف گذاري و رشد پي در پي اين شركت مورد توجه بوده كه با تلاش پيگير يا مديريت صحيح به اين مهم دست يافته و افق رو

به طور عمده سه بخش مرتبط به قرار زير مي باشند:

1- توليد كنندگان قطعات الكتريكي و توليد كننده گان دستگاه هاي الكترونيكي كه توليدات آنها در اين شركت در معرض فروش قرار مي گيرد.

2- بخش طراحي و ساخت دستگاه هاي الكترونيكي كه در اين شركت توسط مهندسان مجرب كار طراحي و ساخت پروژه ها براي ارگانها، شركت هاو افراد شخصي صورت مي گرفت.

3- بخش تعميرات و پشتيباني دستگاه هاي توليدي و همچنين توليدات ديگر شركت ها كه در اين شركت در معرض عرضه قرار مي گرفت.

نتيجه گيري

امروزه با توسعه صنايع در كشور،فرصت هاي شغلي زيادي براي مهندسين برق فراهم شده است و اگر مي بينيم كه با اين وجودبعضي از فارغ التحصيلان اين رشته بي كار هستند و به دليل اين است كه اين افراد يا فقط در تهران دنبال كار مي گردند يا در دوران تحصيل به جاي يادگيري عميق دروس و در نتيجه كسب توانايي هاي لازم تنها واحد هاي درسي خود را گذرانده اند.

همچنين يك مهندس خوب بايد كارآفرين باشد يعني به دنبال استخدام در مؤسسه يا وزارت خانه اي نباشد بلكه به ياري آگاهي خود، نيازهاي فني و صنعتي كشور را يافته و باطراحي سيستم ها ومدارهاي خاص اين نياز را بر طرف سازد. كاري كه بعضي از فارغ التحصيلان ما انجام داده و خوش بختانه موفق نيز بودند.

اگر يك فارغ التحصيل برق داراي توانايي هاي لازم باشد، با مشكل بي كاري روبرو نخواهد شد. در حقيقت امروزه مشكل اصلي اين است كه بيشتر فارغ التحصيلان توانمند و با استعداد اين رشته به خاغرج از كشور مهاجرت مي كنند و ما اكنون با كمبود نيروهاي كار آمد در اين رشته روبرو هستيم.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:9000 تومان
تعداد صفحات:94
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی