سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي در شركت صوتي تصويري سروش

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
10 فروردین

 

در حال حاضر بيشتر خانواده هاي ايراني از انواع دوربين هاي فيلمبرداري براي ضبط لحظات و ثبت خاطره ها و وقايع جالب زندگي خود استفاده مي كنند . لحظاتي از زندگي كه برروي نوارهاي دوربين ثبت مي كنيم متعلق به ما و خانوادة ما بوده و جزء دارايي هاي معنوي ما محسوب مي شوند . ما ايراني ها به دليل اعتقادات مذهبي و سنت هايي كه داريم ، دوست نداريم تا لحظات و خاطره هاي خصوصي مان را با ديگران به اشتراك قرار دهيم ترجيح مي دهيم تا حريم خصوصي زندگي و خانواده‌مان خدشه دار نشود . در عين حال مايليم تا فيلم هاي گرفته شده در مقاطع مختلف را تدوين نموده و برخي صحنه ها را حذف كرده يا ترتيب برخي صحنه ها را تغيير داده و نيز افكت هاي زيبا را بر كليپ ها اجرا نموده و يا موسيقي متن دلخواه را به فيلم اضافه كنيم . مي خواهيم بتوانيم فيلم هاي خصوصي و خانوادگي را خودمان تدوين و ميكس كنيم.

همچنين توضيحات و تمرينات مختلفي ارائه شده كه مي تواند مارا در حل مشكلاتي كه در حين كار با 3D Studio با آن مواجه مي شويم ، كمك كند .

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:63
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی