سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سهم آموزش و پرورش از محل وصول عوارض شهرداری پرداخت شود.

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 خرداد
سهم آموزش و پرورش از محل وصول عوارض شهرداری پرداخت شود.
فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مواد ۱۳ و ۱۶ قانون شوراها به این دلیل است که مسائل اساسی در حد مسئله باقی مانده است، اظهار کرد: این مواد، مواد قانونی است که باید براساس آن انجام شود.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه عدم پرداخت سهم آموزش و پرورش می‌تواند مشکل‌ساز باشد، افزود: شهرداری‌ها در حال دریافت این عوارض هستند، ولی سهم آموزش و پرورش پرداخت نمی‌شود.
وی با اشاره به دریافت ۷۰۰ میلیون سهم عوارض آموزش و پرورش از شهرداری‌ها عنوان کرد: این رقم باید بالاتر از این باشد.
حقیقی با بیان اینکه معاون عمرانی وظیفه دارد به صورت عملیاتی شهرداری‌ها را به جلسه دعوت کند، بیان کرد: باید روش‌هایی اعمال شود، تا پرداخت سهم آموزش و پرورش نهادینه شود.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه دعوی طرح شده در مورد مطالبات توسط آموزش و پرورش علیه شهرداری‌ها  در استانداری رسیدگی می‌شود، بیان کرد: بار دیگر از معاون عمرانی درخواست می‌شود به موضوع رسیدگی کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از آفت‌های اوقات فراغت موازی‌کاری است، بیان کرد: جلسه ستاد اوقات فراغت باید تشکیل شود.
حقیقی با بیان اینکه بیشترین مخاطب اوقات فراغت نوجوانان هستند، اضافه کرد: باید برنامه‌ریزی شود و همه دستگاه‌ها آموزش و پرورش را یاری کنند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار مدیران دارای موازی‌کاری، ارزشی ندارد، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها می‌توانند آموزش و پرورش را کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه در اوقات فراغت باید به مناطق محروم توجه شود، اظهار کرد: نباید در این زمینه در مناطق محروم خلائی دیده شود.
حقیقی با اشاره به اینکه در حوزه اوقات فراغت باید از کمک خیرین استفاده شود، ادامه داد: کار خیر در حوزه آموزش و پرورش تنها در ساخت مدرسه خلاصه نمی‌شود.
استاندار زنجان تاکید کرد: وضعیت تعیین تکلیف ساختمان‌های آموزش و پرورش براساس نیاز جامعه انجام می‌شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استاندار زنجان, فتح‌الله حقیقی, شورای آموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی