سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان معرفی شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
20 خرداد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان معرفی شد
با حضور معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در شورای معاونان وزارت خانه معرفی شد.
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز با حضور احمد شمس معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور، در جمع شورای معاونان این وزارتخانه سید جواد حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفی و حکم سرپرستی وی را از سوی رئیس جمهور به وی اعطا شد.
دکتر احمد شمس در این جلسه تاکید کرد: بنا بر ضرورت تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در اسرع وقت موضوع در دستور کار دولت قرار گرفت.
وی افزود: نشر شایعات و گمانه زنی ها در چند روز اخیر در خصوص سرپرست این وزارتخانه نشان از وجود دغدغه جامعه برای نظام تعلیم و تربیت است.
معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور، منشا اداره بهینه وصحیح هرجامعه ای را آموزش و پرورش دانست و افزود:آنچه سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز تحویل می گیرد ،حاصل زحمات وزرا و مدیران قبلی است و امیدواریم دکتر حسینی جایگاه آموزش و پرورش را ارتقا دهد.
در ادامه مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به نمایندگی از شورای معاونان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دکتر حسینی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: آمورش و پرورش برای رئیس جمهور جایگاه ویژه ای دارد لذا در دولت تدبیر و امید همواره شاهد افزایش سهم بودجه آموزش و پرورش بوده ایم.
وی افزود: امید است انتظارات فرهنگیان با تلاش سرپرست آموزش و پرورش برآورده شود.
در پایان این جلسه حکم سرپرستی سیدجواد حسینی از سوی رئیس جمهور به وی اعطا شد

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزارت آموزش و پرورش, سید جواد حسینی, رییس جهور
منبع خبرپانا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی