سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

شیوه نامه بهره‌مندی معلمان رزمنده از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر ابلاغ شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
1 تیر
شیوه نامه بهره‌مندی معلمان رزمنده از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر ابلاغ شد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل اجرای استفساریه جزء ۶ بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به اداره‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها، معاونت‌ها، مراکز، سازمان‌ها، دفاتر و دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان ابلاغ کرد.
طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی علی اللهیار ترکمن و مطابق با تفسیر جدید، بهره‌مندی رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس اعم از متوالی و غیرمتوالی در فاصله زمانی ۳۱ شهریور ۵۹ تا ۲۹ مرداد ۶۷ از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر بدون مانع است. خود این امتیاز اما مدرک تحصیلی محسوب نمی‌شود.
ایثارگرانی که قبلاً طبق قوانین و مقررات مربوط از مزایای یک سطح تحصیلی بالاتر استفاده کرده‌اند اجازه بهره‌مندی مجدد آن‌ها از امتیاز مدرک به‌طور مضاعف وجود ندارد.
کارکنانی که سه چهارم مدت حضور آن‌ها در جبهه به عنوان خدمت داوطلبانه تلقی شده است نیز در شمول این دستورالعمل قرار خواهند گرفت.
این دستورالعمل از ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ اجرایی است.
در تفسیر جدید از بند ۶ ماده ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه امتیاز استخدامی و مالی هم به مزایای این بند برای رزمندگان اضافه شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش, معلمان رزمنده, دانشگاه فرهنگیان, دانشگاه شهید رجایی, علی اللهیار ترکمن
منبع خبرآموزش پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی