سایت کاریابی جویا کار

گزارش كارآموزي در كارخانه واگن پارس

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
10 فروردین

 

كارخانه واگن پارس كه بزرگترين سازنده وسائط حمل و نقل ريلي در خاورميانه مي‌باشد. در سال 1352 با سرمايه‌اي بالغ بر چهارده ميليارد ريال با سرمايه‌گذاري مشترك سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران در شهرستان اراك تأسيس گرديد.

واگن پارس در سال 1362 با ساخت و توليد انواع وسائط حمل و نقل ريلي مانند لكلومتيو، واگنهاي باربري، واگن‌هاي مسافربري، واگنهاي محرك و … آغاز به فعاليت نمود.

فعاليت اين كارخانه ساخت و تعمير اساسي انواع مختلف خودروهاي ريلي اعم از واگنهاي باري، مسافري، مترو و تأمين قطعات اصلي و يدكي واگنها مي‌باشد.

از آنجائيكه بخش قابل ملاحظه‌اي از مواد مصرفي اين شركت ساخت داخل كشور مي‌باشد، هزينه توليدات شركت پائين بوده و باعث گرديده است كه واگن پارس در عرصة بازارهاي جهاني در مناقصه‌هاي متعدد موفق گردد.

اين كارخانه با بهره‌گيري از آخرين تجربيات در زمينه ساخت واگن و با بكارگيري پيشرفته‌ترين ماشين آلات مي‌تواند ساليانه بيش از يك هزار دستگاه انواع مختلف واگن را توليد و همچنين 2500 دستگاه واگن را تعمير اساسي نمايد. واگن پارس توانسته است محصولات خود را درسطح مطلوب با رعايت آخرين استانداردهاي صنعتي راه‌آهن ( UIC ) به بازار عرضه و بدين ترتيب به يكي از قطب‌هاي مهم توليد كنندة واگن تبديل گردد

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:48
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی