سایت کاریابی جویا کار

فردا آخرین مهلت ثبت نام در دوره پودمانی مجازی پزشک خانواده

دسته بندي: اخبار / اخبار علوم پزشکی
9 تیر
فردا آخرین مهلت ثبت نام در دوره پودمانی مجازی پزشک خانواده
مهلت ثبت نام در نخستین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده ویژه «پزشکان عمومی» و «دستیاران پزشکی خانواده» فردا ۱۰ تیر پایان می یابد.
 نخستین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با همکاری معاونت آموزشی و معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به صورت «مجازی» برگزار و به شرکت کنندگان موفق در این دوره، گواهی معتبر اعطا می شود.
نحوه ثبت نام در این دوره، از طریق وب سایت www.vums.ac.ir دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام شده است و متقاضیان حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیر ماه فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.
سه گروه می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. گروه اول پزشکانی عمومی که رابطه استخدامی، قراردادی و طرحی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دارند و در حال حاضر به عنوان پزشک خانواده در نظام سلامت اشتغال داشته یا نداشته‌اند.
گروه دوم دستیاران پزشکی خانواده در حال تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی و گروه سوم پزشکانی عمومی که رابطه استخدامی و قراردادی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ندارند و می‌توانند به صورت داوطلب آزاد در این دوره شرکت کنند.
«نخستین دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مجازی مشتمل بر پنج‬ پودمان است که پزشکان عمومی می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند. تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از پزشکان عمومی در دوره اول این آموزش پودمانی ثبت‏‬ نام کرده‌اند.
دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با همکاری و اقدام مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران و دفتر منطقه ای کشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی و معاونت های آموزشی و بهداشت وزارت متبوع طراحی شده است.
برای اجرای این برنامه، تفاهم نامه همکاری بین معاونت های آموزشی و بهداشت وزارت بهداشت منعقد شد. این دوره به عنوان یک برنامه میانبر آموزشی به منظور توانمندسازی پزشکان در حوزه پزشکی خانواده طراحی شده و هدف اصلی آن آموزش پزشکان عمومی است.
بخش نظری این آموزش ها از طریق دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه می شود و آموزش های در عرصه نیز در مراکز خدمات جامع سلامت با هماهنگی حوزه معاونت بهداشت اجرا خواهد شد.
پزشکان عمومی و پزشکان خانواده شاغل در معاونت های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی می توانند با هماهنگی دانشگاه محل خدمت در این دوره شرکت کنند.
برای این دوره، امتیازاتی مثل افزایش سرانه پرداختی پزشک خانواده، اولویت در جذب نیرو و احتساب این دوره به عنوان بخشی از تحصیلات تخصصی پزشکی خانواده در نظر گرفته شده است.
منبع خبرمهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی