سایت کاریابی جویا کار

استخدام شرکت نفت سال ۹۸ (ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی)

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
19 تیر

استخدام شرکت نفت

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک نمایید

دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام»(کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمونهای استخدامی)

لینکهای مفید

  • برای دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و سیاسی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات آزمون شرکت نفت اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود اصل سوالات عمومی آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی اینجا کلیک کنید.
  • برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک نمایید
  • برای دانلود اصل دفترچه های آزمون استخدامی به صورت رایگان (ارسالی کاربران )  اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده درصدها و کارنامه های کاربران شرکت کننده در آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای مشاهده صفحه بحث و تبادل اطلاعات در مورد سوالات آزمون های استخدامی اینجا کلیک کنید.
  • برای دریافت آخرین اخبار و آگهی های استخدامی شرکت نفت سال ۹۶ در کانال تلگرام «ای استخدام» اینجا کلیک کنید.

ضمن آرزوی موفقیت تیم ای-استخدام برای شرکت کنندگان آزمون استخدام شرکت نفت ، لطفا تجربیات خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید.

توجه داشته باشید تمامی اخبار در همین صفحه به اطلاع شما خواهد رسید.

برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ تیر ۹۸ – ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در وزارت نفت

 به منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکتهای اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار داده شده است. بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می گردد تا جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط عمومی،‌ اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۹۸/۴/۱۰ لغایت ۹۸/۶/۱۰ نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در “سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی” اقدام کنند.

ضمناً پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی داوطلبان ثبت می گردد. شایان ذکر است، تامین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیر دائم برای سمت / وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات و یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه های فنی- تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می گردد.

برای مشاهده دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

خبر ۵ تیر ۹۸ – فراخوان وزارت نفت برای تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به‌منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آینده شرکت‌های اصلی و تابعه این وزارتخانه مستقر در استان تهران، برای تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراخوان داد.
خبرنگار شانا، در فراخوان «تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» که ازسوی اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اعلام شده، آمده است:
«به‌منظور تامین بخشی از نیازمندی‌های آینده شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار داده شده است. بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می گردد تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی، ‌اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۱۰ تیرماه تا ۱۰ شهریورماه امسال نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» اقدام کنند. در ضمن پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی داوطلبان ثبت می گردد.
شایان ذکر است، تامین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت/ وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی یادشده و از طریق انجام مصاحبه‌های فنی – تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی دیگر مراحل و تشریفات به‌کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می گردد.

خبر ۲۰ فروردین ۹۸ – لغو آزمون استخدامی وزارت نفت با رای دیوان عدالت اداری

در تاریخ آذر سال ۹۶ برگزاری این آزمون با رای دیوان عدالت اداری ملغی شد و در پی آن از سوی وزارت نفت در همان موقع اطلاعیه هایی منتشر شد که ثبت نام کنندگان در این آزمون شماره حسابهای خود را اعلام کرده تا وجوه ثبت نامی عودت داده شود.
لغو آزمون استخدامی وزارت نفت با رای دیوان عدالت اداری/ساختار دانشگاه نفت تغییر کرد

خبرنگار اقتصادی یکی از سوژه هایی که از طریق سامانه فارس من به اطلاع خبرنگار فارس رسید موضوع آزمون استخدامی وزارت نفت است.

در این سوژه گفته شده است وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت که مربوط به سال ۹۶ است به کجا رسید؟ برای پیگیری موضوع اواخر سال ۹۷ با مسئولان وزارت نفت تماس گرفته شد اما متاسفانه از آن زمان تا کنون جوابی از سوی این وزارت خانه دریافت نشده است.

بررسی خبرنگار فارس فارغ از عدم پاسخگویی مسئولان وزارت نفت حاکی است در تاریخ آذر سال ۹۶ برگزاری این آزمون با رای دیوان عدالت اداری ملغی شد و در پی آن از سوی وزارت نفت در همان موقع اطلاعیه هایی منتشر شد که ثبت نام کنندگان در این آزمون شماره حسابهای خود را اعلام کنند تا وجوه ثبت نامی عودت داده شود که ظاهرا این کار نیز صورت گرفته است. هر چند که برخی از داوطلبان سال گذشته معتقد بودند هزینه ثبت نام را هنوز دریافت نکرده اند.

نکته حائز اهمیت در این موضوع این است که وزارت نفت با تصمیم وزیر نفت فارغ التحصیلان دانشگاه‌های نفت را نیز استخدام ننموده است که این موضوع موجب شد تا فارغ التحصیلان این دانشگاه‌ها در طول ماه‌های گذشته بارها در مقابل مجلس و وزارت نفت دست به تحصن زده اند که هنوز نیز در این زمینه به نتیجه نرسیده اند.

در همین رابطه نیز یک مقام مسئول در دانشگاه صنعت نفت چندی پیش به خبرنگار فارس گفته بود بنابر تصمیم وزارت نفت ساختار دانشگاه صنعت نفت تغییر خواهد کرد و به جای آموزش و جذب دانشجوهای جدید اقدام به آموزش حین خدمت نیروهای شاغل در صنعت نفت خواهد کرد.

خبر ۱ اسفند ۹۷ – ثبت نام امریه وزارت نفت

تعریف : طرح نظام به طرحی اطلاق می گردد که از طریق آن برخی فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مورد نیاز صنعت نفت و در مقاطع تحصیلی کارشناسی وکارشناسی ارشد جهت گذرانیدن خدمت نظام وظیفه در این وزارتخانه به کارگرفته می شوند.
هدف : تامین بخشی از نیازهای نیروی انسانی شرکتهای تابعه صنعت نفت در مناطق محروم عملیاتی و بد آب و هوا .
توجه : بدلیل محدودیت سهمیه، اولویت پذیرش با دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت و بورسیه های وزارت نفت است لذا صرفاً در صورت نیاز ووجود سهیمه مازاد، از فارغ التحصیلان سایر دانشگاهها استفاده می گردد.
نحوه ثبت نام : داوطلبان طرح نظام در صورت تمایل به ثبت نام می توانند پس از فارغ التحصیلی و ۶ ماه قبل از تاریخ اعزام در سایت معاونت منابع انسانی وزارت نفت به نشانی www.pmhr.mop.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

شرایط پذیرش داوطلبان انجام خدمت سربازی در صنعت نفت :

الف) اولویت بندی دانشگاه محل تحصیل و معدل :

نوع دانشگاه مقطع تحصیلی
کارشناسی کارشناسی ارشد و بالاتر
دانشگاه صنعت نفت – صنعتی شریف- تهران – تربیت مدرس – صنعتی امیرکبیر – شیراز – صنعتی اصفهان – شهید بهشتی – علم و صنعت ایران – تبریز و فردوسی مشهد ۱۵ ۱۵
سایر دانشگاهها اعم از دولتی (روزانه و شبانه) – آزاد اسلامی – غیرانتفاعی و پیام نور ۱۶ ۱۶

ب) رشته های تحصیلی مورد پذیرش
۱- مهندسـی بالادستی نفت (کلیه گرایش ها) ۲- مهندسی شیمی (گرایش های مهندسی مخزن/فرآیند) ۳- زمین شـناسی (گرایش زمین شـناسی نفت) ۴- ایمنی صنعتی ۵- مهندسی شیمی (کلیه گرایش ها به استثنای گرایش های مهندسی مخزن و فرآیند، صنایع غذایی، داروسازی، مهندسی هسته ای و مهندسی مهمات و تسلیحات) ۶- مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) ۷- مهندسی برق (کلیه گرایش ها به استثنای گرایش مهندسی پزشکی) ۸- مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها) ۹- مهندسی عمران (کلیه گرایش ها به استثنای گرایش سازه های هیدرولیکی و مهندسی رودخانه) ۱۰- مهندسی متالورژی و مواد (کلیـه گرایش ها به اسـتثنای گرایش سـرامیک و اسـتخراج فلزات) ۱۱- مهندسـی کامپیوتر (کلیه گرایش ها به استثنای گرایش هوش مصنوعی) ۱۲- مهندسی معدن ۱۳- زمین شناسی (زمین شناسی اقتصادی و زمین شناسی مهندسی، زمین شناسی نفت، چینه شناسی، فسیل شناسی و رسوب شناسی) ۱۴- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) و مدیریت صنعتی با گرایش-های تولید و عملیات و تحقیق در عملیات ۱۵- اقتصاد (گرایش اقتصاد انرژی) ۱۶- حسابداری ۱۷- شیمی (صرفاً دکتری در پژوهشگاه صنعت نفت) ۱۸- دریانوردی ۱۹- مهندسی مواد (گرایش های خوردگی و حفاظت از مواد) ۲۰- مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها به جز تجارت الکترونیک) ۲۱- مدیریت تکنولوژی (گرایش انتقال تکنولوژی) ۲۲- مهندسی سیستم های انرژی ۲۳- ژئوفیزیک (گرایش های لرزه شناسی، ژئوفیزیک، مغناطیس)

ج)شرایط جذب در پژوهشگاه صنعت نفت:
۱- علاوه بر دارا بودن شرایط فوق، می بایست حداقل دارای یکی از شرایط مورد تائید دفتر حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا به شرح ذیل باشند:

الف) متاهل، ب) معاف از رزم، ج) تحت پوشش کمیته امداد، د) تحت پوشش بهزیستی، و) خانواده ایثارگر

۲- پذیرش امریه در پژوهشگاه صنعت نفت صرفاٌ از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های ردیف ۱ در جدول بالا و فقط در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر خواهد بود.

۳- حداقل معدل در رشته‌های تحصیلی فنی ۱۷ و در رشته های تحصیلی غیرفنی ۱۸ می باشد.
د) نکات قابل توجه

ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه نمی‌باشد.
متقاضی ۵ تا ۱۰ روز پس از پایان دوره ثبت‌نام، می تواند نتیجه را از طریق کد رهگیری در سایت معاونت منابع انسانی مشاهده نماید و در صورت پذیرفته شدن به نشانی تعیین شده مراجعه نماید.
پذیرش امریه فقط به منظور گذراندن طرح مقدس خدمت نظام محسوب می‌گردد و متضمن هیچگونه تعهدی جهت استخدام فرد نمی‌باشد.
چنانچه متقاضی در هر یک از سازمانهای دولتی آموزش نظامی دیده باشد و یا کسر خدمت داشته باشد، تقاضای وی مورد قبول نخواهد بود.
هرگونه اشتباه و یا کتمان حقیقت موجب ابطال تقاضا خواهد شد.
میزان حقوق پرداختی به مشمولین طرح نظام در صنعت نفت هم تراز با سایر نظامیان هم رتبه خواهدبود.
اشتغال به خدمت صرفا در مناطق عملیاتی محروم و بد آب و هوای کشور خواهد بود.
در صورت ناقص بودن مدارک ( تاییدیه گزینش، تعیین محل خدمت، مدرک تحصیلی، و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و برگه اعزام به خدمت) متقاضی در لیست اعزام قرار نخواهد گرفت.
متقاضی که ثبت نام می نماید می بایستی فاقد غیبت از نظام بوده و همچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشد.

با عنایت به این که تعیین محل خدمت داوطلبان براساس نیاز سازمان ها و صرفا حسب تشخیص معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی صورت می پذیرد، متعهد گردیدم که حق اعتراض و یا درخواست تغییر محل خدمتی خود را نننمایم.

با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص «عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولان » از سوی سازمان مذکور، داوطلبان می بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام و سپس در سامانه ثبت نام کنند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

خبر ۲۳ آبان ۹۷ – مهلت زمانی ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت نام آزمون استخدامی تمدید شد

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حسب تصمیمات متخذه، مهلت زمانی برای ثبت اطلاعات بانکی داوطلبان آزمون استخدامی نفت تا پایان روز جمعه، ۲۵ آبان ماه امسال تعیین شده است.

داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (جهت استرداد وجه ثبت نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir نشده اند، می توانند تا پایان روز جمعه مورخ ۲۵ آبان، اطلاعات بانکی خود را ثبت کنند.

خبر ۱۲ آبان ۹۷ – ۱۹ آبان آخرین مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت‎نامی آزمون استخدامی نفت

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (جهت استرداد وجه ثبت نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir نشده اند، می رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی برای آخرین بار تا پایان روز شنبه مورخ ۱۹ آبان تمدید می گردد.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۹ آبان ۹۷ – تمدید مهلت درخواست استرداد وجه ثبت‎نام آزمون استخدامی نفت  

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.
، شرکت ملی نفت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت‌های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (برای استرداد وجه ثبت‌نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir نشده‌اند، می‌رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی تا پایان روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه تمدید می گردد.»
در این اطلاعیه تاکید شده است: «در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۲۵ مهر ۹۷ – اطلاعیه جدید استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

پایگاه اطلاع شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، لذا از تمامی داوطلبانی که تاکنون هزینه های پرداختی جهت ثبت نام در آزمون را دریافت ننموده اند درخواست می گردد جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ ۲۸ مهر لغایت ۷ آبان ۱۳۹۷ به پایگاه اطلاع رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷ – اطلاعیه استرداد وجوه ثبت‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می رساند مقرر گردیده در این مرحله مجددا داوطلبانی که متقاضی دریافت مبلغ ثبت نامی خود می باشند، جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی به پایگاه اطلاع رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست استرداد وجه ثبت نام و اعلام شماره کارت بانکی خود از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ اقدام کنند.

خبر ۱۲ اسفند ۹۶  – آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد

آزمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد. پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: «پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶.۲.۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶.۹.۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد. دیوان محترم در تاریخ ۹۶.۱۲.۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم نموده است، بنابراین با عرض پوزش از همه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضایی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی داوطلبان به ایشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا می گردد برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۲ به پایگاه اطلاع رسانی http://azmoon.nioc.ir مراجعه فرمایند. درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد. یادآور می گردد اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.» استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت هزینه کارت اعتباری ثبت نام در آزمون استخدامی از دو طریق استرداد می گردد: ۱- افرادی که نسبت به دریافت کارت اعتباری از طریق پایگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامی اقدام نموده ولیکن موفق به ثبت نام در آزمون و دریافت کد رهگیری یا تکمیل فرآیند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامی ( مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال )به شماره کارت بانکی که کارت اعتباری از آن طریق خریداری شده، بازگردانده خواهد شد. ۲- افرادی که فرآیند خرید کارت اعتباری و ثبت نام در آزمون را طی نموده و موفق به اخذ کد رهگیری ثبت نام در آزمون شده‌اند، می‌بایست به این پایگاه اطلاع رسانی مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامی با وارد نمودن کد رهگیری ثبت نامی و مشاهده و تایید مشخصات فردی، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات کارت بانکی، اقدام کنند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامی(مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال) به شماره کارت اعلام شده واریز خواهد شد. تذکر ۱: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند ۲ فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۲ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ به همین پایگاه مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت کنند. تذکر ۲: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

  • کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام
  • شماره کارت ۱۶ رقمی بانکی عضو شتاب
  • نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب
  • نام بانک عامل
  • شماره شبا(اختیاری)

خبر ۵ اسفند ۹۶ – با تعهد وزارت نفت، دیوان عدالت اداری دستور توقف آزمون استخدامی را لغو کرد.

در پی شکایت از وزارت نفت به جهت درج موارد تبعیض آمیز و خلاف قانون در دفترچه آزمون استخدامی این وزارت و تقاضای صدور دستور موقت برای توقف این روند، شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری مستند به مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را صادر کرد. بر اساس این گزارش بدنبال دستور موقت توقف ثبت‌نام آزمون وزارت نفت، دیوان عدالت اداری جلسات متعددی با مسئولین این وزارتخانه در جهت اصلاح موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی آن برگزار کرد که سرانجام با تعهد وزارت نفت به رفع موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی دستور موقت توقف آزمون استخدامی توسط دیوان عدالت اداری لغو شد . نتیجه این که وزارت نفت مجاز است پس از حذف موارد تبعیض آمیز مطابق تعهد داده شده ، وفق مقررات آزمون استخدامی را برگزار نماید. آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱، ۴۲و ۴۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ صادره در ۱۵ فروردین ۹۶ در تضاد بوده است. موارد تبعیض‌آمیز در دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت، شامل ایجاد سهمیه‌هایی خاص برای برخی افراد، از جمله فرزندان کارکنان وزارت نفت و… در این آزمون بود که با پیگیری های دیوان عدالت اداری این موارد برطرف و شرایط برابر برای همگان در این مورد برقرار شد. منبع :

خبر ۲۱ بهمن ۹۶ – حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی؛ دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت

وزیر نفت در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویراحمد، حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی را دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت عنوان کرد. ایلنا، وزیر نفت در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویر احمد، حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی را دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت عنوان کرد و گفت: برخی دستگاه‌های نظارتی، موافق با بومی‌گزینی و برخی نیز مخالف هستند. وی اظهار داشت: حتی در برخی استانها با مشکل درخواست بومی گزینی شهرستانی روبه‌رو هستیم. زنگنه همچنین ادامه داد: برخی نیروهای مشغول در نفت به دلیل کم بودن حقوق و مزایا گلایه دارند که پیگیر هستیم تعادلی در این زمینه ایجاد کنیم. آزمون استخدامی نفت قرار بود دی ماه سال جاری برگزار شود که پس از شکل گیری اعتراضات گسترده، موقتا لغو شد. بیشتر اعتراضات به در نظر گرفته نشدن سهمیه برای بومی های مناطق نفت خیز مربوط می شد. پس از لغو آزمون مسئولان وزارت نفت هیچ زمان مشخصی برای برگزاری آن اعلام نکرده اند و گفته اند پس از انجام اصلاحات، آزمون در اولین زمان مناسب برگزار خواهد شد. منبع : خبرگزاری ایلنا

خبر ۸ بهمن ۹۶ – فعلا بحث برگزاری آزمون استخدامی نفت مطرح نیست 

بیژن نامدار زنگنه (وزیر نفت) در برنامه تلویزیونی نگاه یک از منتفی شدن آزمون استخدامی نفت تا اطلاع ثانوی خبر داد. وی گفت: می‌خواستیم آزمون کتبی را برای استخدام بیش از دو هزار نفر برگزار کنیم؛ زمانی که دیوان عدالت اداری دستور توقف کار را داد، کار متوقف شد. به گفته وی، نمی گردد کار را شروع کرد و دوباره دستور توقف صادر شود، نمی‌توان با مردم اینگونه رفتار کرد. به همین دلیل برگزاری مجدد آزمون فعلا در دستور کار نیست. زنگنه ادامه داد: ما به دانشجویان تحصیلکرده نیاز داریم؛ اما نه به عنوان کارمندان وزارت نفت بلکه به عنوان مجموعه‌ای که در خدمت طرح‌های غیردولتی صنعت نفت باشند. وزیر نفت در ادامه گفتگو اظهار داشت: به عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت پیشنهاد شد در پالایشگاه ستاره خلیج فارس کار کنند که نپذیرفتند. انتقادات به شرایط آزمون استخدامی نفت که قرار بود دی ماه برگزار شود، موجب شد دیوان عدالت اداری رای به توقف آزمون بدهد؛ در رای دیوان آمده است ابتدا باید شرایط داوطلبان ازجمله درنظر گرفته نشدن سهمیه استخدام برای بومی‌ها تغییر کند؛ پس از آن آزمون می‌تواند برگزار شود. منبع : خبرگزاری ایلنا

خبر ۶ بهمن ۹۶ – آخرین اخبار از آزمون استخدامی وزارت نفت

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت:‌ آزمون استخدامی وزارت نفت لغو نشده است. جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ، درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت و علت لغو آن گفت: آزمون لغو نشده بلکه اجرای آن متوقف شده است. وی ادامه داد: اطلاعات دقیق این آزمون را باید از وزارت نفت سوال کرد چون خودشان متولی برگزاری آزمون بوده‌اند نه سازمان امور اداری و استخدامی. رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد:‌ مقررات می‌گوید زمانی که چنددستگاه یک آزمون را برگزار کنند ما ( سازمان امور اداری و استخدامی ) مسئولیت آن را بر عهده می‌گیریم اما زمانی که تنها یک دستگاه برگزار کننده آزمون باشد، خود همان دستگاه متولی آن می گردد. انصاری گفت: دستور توقف آزمون وزارت نفت را دیوان عدالت اداری داده است.

خبر ۷ دی ۹۶ – بکارگیری نیروهای بومی اولویت شرکت های تابعه این وزارتخانه باشد

وزیر نفت گفت: هیچ مصوبه ای به نام جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی در این وزارتخانه نداریم اما مصوبه ای داریم که پیمانکاران شرکت های تابعه نفت باید نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ دی ۹۶ – برگزاری آزمون استخدامی در انتظار رای نهایی دیوان عدالت اداری

قائم مقام وزیر نفت گفت: وزارت نفت درباره برگزاری آزمون استخدامی، پس از اعلام رای نهایی دیوان عدالت اداری تصمیم‌گیری خواهد کرد. به نقل از وزارت نفت، مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت، با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی درباره تغییر شرایط و امتیازهای در نظر گرفته شده برای گروه‎های مختلف در آزمون استخدامی وزارت نفت اتخاذ نشده است، گفت: منتظر دریافت رای دیوان عدالت اداری و همین‎طور بررسی و جمع‌بندی کارگروه ذیربط هستیم.

منبع :

خبر ۳ دی ۹۶ – آزمون وزارت نفت پس از رفع ایرادات، برگزار می گردد

شاهدایی گفت: دیوان عدالت اداری از برخی شرایط آزمون استخدام وزارت نفت ایراداتی گرفت که پس از برطرف شدن این ایرادات، آزمون برگزار می گردد.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ دی ۹۶ – تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت

وزیر نفت درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیلی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر کدام که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ آذر ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می گردد

عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری آزمون وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات در شرایط این آزمون خبر داد.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آذر ۹۶ – جزئیات برگزاری دومین آزمون بزرگ استخدامی در صنعت نفت

مهندس «ابوالفضل عزیزی» امروز در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز درباره برگزاری آزمون استخدامی برای طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی آماده بهره برداری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گفت: هم اکنون ترافیکی برای افتتاح و راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های جدید پتروشیمی و پالایشگاهی در هلدینگ خلیج فارس راه افتاده به طوری‌که تا سال آینده طرح‌های متعددی همچون پتروشیمی هنگام، لردگان، طرح توسعه پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و … در مدار بهره برداری و یا آغاز راه اندازی قرار می‌گیرند.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آذر ۹۶ – برگزاری آزمون وزارت نفت پس از اصلاحات

: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیوان عدالت اداری، به صورت موقت آزمون نفت را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون، انجام شود. به نقل از خانه ملت؛ فریدون حسنوند با اشاره به توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری، گفت: در همان روزهای نخست انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت، از سوی کمیسیون انرژی نامه‌ای خطاب به وزیر نفت نوشته شد و برخی ایرادات مترتب بر این آزمون استخدامی، به صورت کتبی به وزارت نفت اعلام و خواستار اعمال تغییرات در این آزمون شدیم. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پس از ارسال نامه، وزیر نفت به کمیسیون انرژی دعوت شد و اعضای کمیسیون توضیحات وزیر را شنیدند و کنندگان نظرات و دیدگاه های خود را درباره اعمال برخی موضوعات و تغییر برخی شرایط به وزیر نفت اعلام کردند، پس از این جلسه، مهلت یک هفته ای برای ثبت نام در آزمون داده شد و اصلاحاتی در دفترچه ثبت‌نام انجام شد. اصلاح آزمون استخدامی وزارت نفت این عضو خانه ملت با بیان اینکه پس از این اصلاحات اولیه، مجددا مذاکراتی صورت گرفت و اصلاحات بیشتری در دفترچه اعمال شد، ادامه داد: بر این اساس یک فرصت ۱۰روزه دیگر جهت حضور در آزمون به داوطلبان داده شد تا افرادی که در مهلت گذشته نمی توانستند ثبت نام کنند، با این اصلاحات بتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام کنند، اما اعتراضات دیگری نسبت به شرایط شرکت در آزمون صورت گرفت و دانشجویان صنعت نفت معتقد بودند که در این آزمون باید سهم و استخدام آنها دیده شود. کننده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت، یادآور شد: براساس آخرین اخبار دیوان عدالت اداری به صورت موقت این آزمون را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون انجام شود، لذا کمیسیون انرژی درصدد است که با ایجاد شرایط، این آزمون برگزار و فرصت اشتغال برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و بیکاران جهت اشتغال چند هزار نفر فراهم شود. رایزنی مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت برای اصلاح و برگزاری آزمون وی با بیان اینکه کمیسیون انرژی تلاش می نماید تا شرایط به نحوی پیش رود که دایره استخدام افراد برای ثبت نام در آزمون بیشتر شود، ادامه داد: طی این جلسات و رایزنی ها کمیسیون انرژی به دنبال این است که آزمون به صورت کلی لغو نشود؛ اما اشکالات باید رفع شود و سهم افراد در بحث معدل، تغییرات در بحث بومی گرایی، مسائل مرتبط با برخی دانشگاه ها، مناطق محروم و برخی اقشار به صورتی لحاظ شود که از بحث کیفی بودن افراد برای ورود به مجموعه کم نشده و همچنین حق افراد تضییع نشود. این کننده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری توقف موقت است، ادامه داد: این توقف بیشتر به این منظور بوده که فرصتی ایجاد شود تا در آن، براساس تعامل و رایزنی و بیان دیدگاه های مختلف و و در نظر گرفتن جوانب موضوع بهترین شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی ایجاد شود. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیدگاه مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت بر اجرای قانون است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که این آزمون در برگیرنده همه گروه ها باشد و کمترین اشکال را داشته باشد و طبیعی است که اگر شرایط ناعادلانه در برگزاری آزمون قرار داده شود، پذیرفتنی نیست، بنابراین امیدوارم با تعامل بین وزارت نفت مجلس و دیوان عدالت بتوان آزمون را برگزار و اشکالات احتمالی را رفع کرد.

خبر ۱۳ آذر ۹۶ – رای دیوان عدالت درباره آزمون استخدامی وزارت نفت

: در پی شکایت فارغ التحصیلان و دانشجویان صنعت نفت و با رای شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت نام و اجرای آگهی استخدام وزارت نفت صادر و برگزاری آزمون لغو شد. به نقل از رسانه قوه قضاییه، با شکایت تعدادی از فارغ التحصیلان و دانشجویان صنعت نفت به جهت تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر توقف مراحل ثبت نام و اجرای موضوع آگهی استخدام وزارت نفت که در راستای محل مجوز استخدامی به شماره ۱۱۶۹۳۵۱ مورخ ۲۴/۲/۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام نموده است، با رای شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری با تقاضای صدور دستور موقت موافقت شد. بر طبق این گزارش شکات اظهار داشتند که آگهی استخدامی فوق الذکر با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱ و ۴۲ و ۴۳ از قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه اصداری از هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ مورخ ۱۵/۱/۹۶ تضاد ومنافات بوده و همچنین وزارت نفت علیرغم حکم دیوان از استخدام شکات امتناع ورزیده، لذا درخواست صدور دستور موقت را داشتند. در نهایت با بررسی اوراق و محتویات پرونده شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری در خصوص خواسته‌ شکات به جهت تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر توقف مراحل ثبت نام و اجرای موضوع آگهی استخدام وزارت نفت، مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری صدور دستور موقت و لغو آزمون را منوط به احراز ورود خسارتی دانست که در آینده جبران آن غیر ممکن باشد و با بررسی مستندات شکات احتمال ورود چنین خساراتی وجود دارد به همین جهت مستنداً به مواد ۳۴ الی ۳۶ قانون مورد اشاره دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت نام و اجرای آگهی استخدام و لغو آزمون صادر شد.

خبر ۱۳ آذر ۹۶ – لغو  آزمون استخدامی نفت

خبرگزاری ایلنا : در پی اعتراضات گسترده به شرایط آزمون استخدامی نفت، این آزمون لغو شد. خبرنگار ایلنا؛ آخرین خبرها حاکی از این است که در پی اعتراضات گسترده، آزمون استخدامی نفت که قرار بود دی ماه برگزار شود، لغو شده‌است. در روزهای گذشته، دامنه اعترراضات به این آزمون گسترده‌تر شد؛ از شاغلان قرارداد موقت نفتی تا بومی‌های مناطق نفت‌خیز، از کنندگان مردم خوزستان و بوشهر در مجلس تا امامان جمعه و استانداری‌ها، همه به شرایط برگزاری این آزمون اعتراض کردند. حالا رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از لغو این آزمون خبر داده‌است. وی گفت‌است: آزمون استخدام وزارت نفت لغو شد تا اصلاحات کامل صورت پذیرد. حسنوند ادامه داد: کمیسیون انرژی پیگیر این موضوع است. عمده اعتراضات به آزمون استخدامی نفت به لحاظ نشدن ظرفیت برای جذب بومی‌ها و شرایط سخت جذب شاغلین موقت نفت مربوط می‌شد. کنندگان مجلس و دیگر مسئولان به این مساله معترض شدند که علیرغم تاکید مجلس بر لزوم در نظر گرفتن سهمیه ۵۰ درصدی برای بومی‌ها در مناطق نفت‌خیز، این آزمون در بهترین حالت فقط ۲۵ درصد سهمیه برای بومی‌ها در نظر گرفته‌است.

خبر ۱۲ آذر ۹۶ – حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری ابلاغ نشده است

باشگاه خبرنگاران جوان: دهقانی گفت: تاکنون حکمی مبنی بر توقف آزمون استخدامی از سوی دیوان عدالت اداری به وزارت نفت ابلاغ نشده است. وزارت نفت در جذب دانش‎آموختگان دانشگاه صنعت نفت تابع مقررات است گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران دهقانی مدیرکل آموزش وزارت نفت امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) به دنبال ادامه تجمع عده‎ای از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت، اظهار کرد: کلیه فارغ‎التحصیلان گروه الف این دانشگاه که تا تاریخ اول آذرماه امسال در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش ثبت نام کرده‎اند به مصاحبه دعوت شده‎اند و ۱۹ آذرماه، فرایند مصاحبه با کلیه ثبت‎نام کنندگان به پایان می‎رسد. وی با یادآوری این‎که به این ترتیب مصاحبه با تمام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از دانشجویان می‎خواهیم در این زمینه دغدغه‎ای نداشته باشند و مطمئن باشند که وزارت نفت در چارچوب قوانین و مقررات و با درنظر گرفتن استانداردهای لازم، واجدان شرایط را جذب خواهد کرد. دهقانی با اشاره به مجوز وزارت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب ۲۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، ادامه داد: با وجود محدودیت، وزارت نفت از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف برای مصاحبه دعوت نموده است و با پیگیری‎های انجام شده، هر تعداد از فارغ‎التحصیلانی که مراحل مصاحبه، گزینش و طب صنعتی را با موفقیت طی کنند حتی اگر بیش از تعداد مجوز باشد، جذب خواهند شد. وی ادامه داد: پس از پایان فرایند مصاحبه، نمرات ارزیابی و نتایج بررسی می‎شود. مدیرکل آموزش وزارت نفت با یادآوری این‎که آزمون کتبی و مصاحبه، هر یک مرحله جداگانه‎ای از استخدام در وزارت نفت به شمار می‏‎آیند، گفت: در حدود ۱۵ سال گذشته و طبق مقررات، همواره فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، تنها از مرحله آزمون کتبی معاف بوده‎اند و اکنون نیز همین روال ادامه دارد. دهقانی ادامه داد: تنها تفاوت این دوره با دوره‎های قبل به نحوه برگزاری مصاحبه بازمی‎گردد که امسال این فرآیند به صورت متمرکز درآمده تا عدالت بیشتری برقرار شود. وی یادآور شد: افزون بر اقدامات صورت گرفته، برای دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در آزمون استخدامی وزارت نفت نیز شرکت می‎کنند، امتیازاتی درنظر گرفته شده و آنها می‎توانند از طریق آزمون استخدامی نیز شانس خود برای استخدام در وزارت نفت را بیازمایند. دهقانی در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری، بیان کرد: متولی برگزاری این آزمون، اداره کل آموزش وزارت نفت بوده و تاکنون چنین حکمی از دیوان عدالت اداری به این اداره کل ابلاغ نشده است. به گفته وی؛ در صورتی که چنین حکمی ابلاغ شود، از سوی وزارت نفت مورد بررسی قرار می‎گیرد و اقدام مقتضی به عمل می‎آید. مدیرکل آموزش وزارت نفت دربار

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام مشهد, استخدام رشته عمران در تهران, استخدام در جنوب تهران, استخدام دیپلم در تهران, استخدام کرج, استخدام در اصفهان, استخدام در تهران, استخدام شیراز, استخدام تبریز, استخدام در فارس, کنکور دکتری 98, استخدام بازاریاب, استخدام رشته عمران, استخدام خبرنگار, استخدام مدی
منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی