سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

فرهنگی:حاجی‌میرزایی مخالف اجرای سند 2030 است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 شهریور

خبرنگار پارلمانی ، محمدحسین فرهنگی کننده تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز قوه مقننه و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: آشنایی بنده و آقای حاجی میرزایی به اوایل انقلاب بازمی‌گردد و در آن زمان بنده شاهد تلاش ارزشمند وی در حوزه کاری و مسئولیتشان بودم.

وی با بیان اینکه مهارتهای مدیران از سطح خرد تا کلان متفاوت است، ادامه داد: مدیران مهارتهای فنی، انسانی و ادراکی دارند و هرچه به رأس مدیریت نزدیک شویم اهمیت مهارت ادراکی در مدیران بیشتر می‌شود.

کننده تبریز در مجلس تصریح کرد: مهارت ادراکی یعنی اینکه یک مدیر بتواند تصمیمات مهم در کلان بگیرد و سیاست‌هایی را پیش بینی کند که قابل تحقق باشد.

فرهنگی ادامه داد: در رده میانی مدیران مهارتهای انسانی دارند و در مدیریت خرد نیز مدیران باید مدیریت فنی داشته باشند و با توجه به شناختی که بنده از آقای حاجی میرزایی دارم ایشان مهارت ادراکی بالایی دارد که می‌تواند از این مهارت در زمان باقیمانده دولت دوازدهم به خوبی استفاده کند و تحولات مختلفی را در وزارت آموزش و پرورش ایجاد کند.

وی با بیان اینکه عزم حاجی میرزایی برای اجرای سند تحول بنیادین است، اظهار داشت: همانطور که عدم اجرای سند 2030 جزو مطالبات کنندگان است، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز با اجرای این سند مخالف است، البته پیشنهاداتی به حاجی میرزایی داریم که پس از جلسه رأی اعتماد به وی انتقال خواهیم داد.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام نگهبان, استخدام تبریز
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی