سایت کاریابی جویا کار

آزمون استخدامی جدید 21 مرکز دولتی مهر 98 (اعلام نتایج اموزش و پرورش)

دسته بندي: استخدام / آزمون استخدامی جدید
20 اسفند
آزمون استخدامی جدید 21 مرکز دولتی مهر 98 (اعلام نتایج اموزش و پرورش)

 مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اوایل هفته آینده خبر داد.

یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: اوایل هفته آینده نتیجه نهایی آزمون استخدامی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در آزمون استخدامی امسال 18 هزار و 93 سهمیه استخدامی داریم که تمام مراحل مصاحبه انجام شده است و به زودی نتایج از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 


ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ کارنامه هفتمین آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور (مختص وزارت بهداشت) سال 1398 از ساعت 18 امروز از طریق همین سامانه در دسترس خواهد بود.


اطلاعیه سازمان راهداری در خصوص اعلام نتايج هفتمين آزمون استخدامی فراگير دستگاه های اجرايی (منبع: سایت سازمان راهداری)

از معرفی شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دعوت می گردد، از تاریخ 98/10/21 لغایت 98/11/03 (شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 14) با در دست داشتن مدارک ذکر شده به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محل انتخابی در آزمون مراجعه نماین

 

 جزییات اطلاعیه +مدارک مورد نیاز

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال 98 (منبع: سایت وزارت آموزش و پرروش)

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1398 در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان 1398) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد

 جزییات اطلاعیه +مدارک مورد نیاز

اطلاعیه سازمان زندان ها در خصوص پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سایت سازمان زندان ها)

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت، هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی مورخ 98/8/30 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای استخدام در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور معرفی شده اند به استحضار می رساند؛ جهت ارائه و بررسی مدارک  خود از روز شنبه مورخ 98/10/21 لغایت 98/10/25 با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره کل زندان های استان محل خدمت پذیرفته شده مراجعه و پس از تحویل مدارک رسید دریافت نمایند.

جزییات اطلاعیه +مدارک مورد نیاز

ضمن آرزوی موفقیت برای کاربران شرکت کننده در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی سال ۹۸ به اطلاع می رسانیم،نتایج آزمون استخدامی فراگیر به غیر از وزارت بهداشت اعلام گردید.

برای مشاهده کارنامه هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک کنید

 اطلاعیه اعلام نتایج

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

یارمحمد حسین‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش اظهار کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد و سهمیه آموزش و پرورش ۱۸ هزار و ۹۳ نفر بود.

وی افزود: جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده بوده اعلام می‌شود. طبق اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما دو برابر ظرفیت را به مصاحبه دعوت و طی یک ماه فرایند بررسی مستندات و مدارک را انجام خواهیم داد گفت: پس از آن نتایج مصاحبه به سازمان سنجش ارائه و نتایج نهایی اعلام می‌شود.

حسین‌بر افزود: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

وی همچنین درباره سرانجام پیگیری‌ها برای اعمال مدرک دوم فرهنگیان در احکام شان اظهار کرد: سازمان امور اداری استخدامی بخشنامه‌ای را به همه دستگاه‌های اجرایی ارسال کرده و آنها را موظف کرده که فقط مدرک یک مقطع تحصیلی را بپذیرند. بنابراین اعمال مدرک دوم و سوم جزو محدودیت‌های قانونی است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیگیری‌های زیادی از سوی ما صورت گرفته و چهار نامه با امضای وزیر به سازمان اداری استخدامی ارسال شده تا آموزش و پرورش که ماهیت سازمانی یادگیرنده دارد، از این قانون مستثنی شود؛ اخیرا هم در مجلس مباحثی مطرح شده و در حال پیگیری است.

منبع : خبرگزاری ایسنا

خبر 22 ابان 98: اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در هفتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور در سال 1398 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز دوشنبه 98/08/27 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت‌نام اقدام نمايد. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلباني فراهم مي باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.

 مشاهده متن کامل اطلاعیه

 خبر فوری: فعال شدن مجدد سامانه استخدامی هفتمین آزمون فراگیر سال ۹۸ 

 به اطلاع کلیه داوطلبان استخدامی هفتمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۹۸ می‌رساند که سامانه ویرایش اطلاعات از امروز سه‌شنبه ۱۶ مهر فعال و تا پنجشنبه ۱۸ مهر در دسترس خواهد بود.

فعال شدن مجدد سامانه استخدامی مربوطه به درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر ویرایش سهمیه و شغل مربوطه می‌باشد.

لینک ویرایش اطلاعات در انتهای صفحه 


خبر 2 مهر 98: اصلاحیه دفترچه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (منبع: سازمان سنجش)

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام هفتمين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1398، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام در آزمون مذكور مي‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداري و استخدامي كشور، شرايط و ضوابط اختصاصي و هم‌چنين فهرست شغل محل‌هاي سازمان هواشناسي بشرح ذيل اعلام مي‌گردد. بنابراين كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه تا مهلت درنظر گرفته شده براي ثبت‌نام و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و هم‌چنين مندرجات اين اطلاعيه و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

الف) شرايط و ضوابط اختصاصي سازمان هواشناسي كشور:

– از پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون، تعهد خدمتي به صورت محضري مبني بر عدم درخواست تغيير محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

– طي نمودن موفقيت‌آميز دوره‌هاي آموزشي تخصصي هواشناسي بمدت حداقل شش ماه در مركز آموزش هواشناسي و علوم جو جهت دارندگان ساير مدارك تحصيلي (غير از رشته تحصيلي هواشناسي) براي متقاضيان مشاغل اختصاصي هواشناسي الزامي است.

– ارائه تعهد خدمت نوبتكاري (شيفتي) در مشاغل كاشناس زير ساخت ارتباطات هواشناسي و كارشناس هواشناسي همديدي.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


 اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری هفتمين امتحان مشترک فراگیر دستگاه هاي اجرايي كشور

 

پیرو اطلاعیه منتشره مورخ 98/06/12، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شرکت در هفتمين آزمون‌استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور سال 1398 مي‌رساند ثبت نام آزمون مذکورکه تا 48 ساعت دیگر بر روی سایت سازمان فعال می گردد.

دستگاه های اجرایی که در آزمون مذکور متقاضی جذب نیرو می باشند، شامل:

  • ▫️وزارت آموزش و پرورش
  • ▫️وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • ▫️سازمان امور عشاير ايران
  • ▫️سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور
  • ▫️وزارت جهاد كشاورزي
  • ▫️سازمان ثبت احوال كشور
  • ▫️وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ▫️وزارت نيرو
  • ▫️سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور
  • ▫️سازمان ملي بهره وري ايران
  • ▫️مركز آمار ايران
  • ▫️سازمان نقشه برداري كشور
  • ▫️مركز آموزش مديريت دولتي
  • ▫️وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
  • ▫️شركت مادرتخصصي مديريت منابع آب ايران
  • ▫️سازمان اداري و استخدامي كشور
  • ▫️شركت سهامي بيمه ايران
  • ▫️سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي
  • ▫️سازمان امور اراضي كشور
  • ▫️شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، مادر تخصصي
  • ▫️سازمان دامپزشکی کشور

لازم به توضیح است که آزمون در روز پنجشنبه 98/08/30 برگزار خواهد شد.

 لذا داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون به منظور جذب شدن در هر یک از دستگاه های اجرایی ذکر شده، می بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد، درصورت دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام آزمون مذکورکه تا 48 ساعت دیگر بر روی سایت سازمان فعال می گردد تا روز جمعه 98/07/12 اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات

دفترچه راهنما اموزش و پرورش و سایر ارگان ها

دفترچه راهنما وزارت بهداشت

دانلود سوالات استخدامی دستگاه اجرایی(تفکیک شده براساس ارگان مربوطه)

لینک ثبت نام

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام دستگاه اجرایی سال 98, استخدام دستگاه اجرایی, استخدام اموزش و پرورش, استخدام وزارت نیرو, استخدام کل کشور, استخدام سال 98, استخدام وزارت بهداشت
منبع خبرSanjesh.org
تاريخ انقضاء:98/07/12
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی