سایت کاریابی جویا کار

اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 98

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
3 مهر

 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند پیرو انتشار دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام هفتمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور و اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۷/۰۲ با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اصلاحات جدید ذیل در دفترچه‌های راهنمای مذکور صورت گرفته است. لذا داوطلبان با عنایت به توضیحات ذیل ضرورت دارد، در صورت تمایل برای ثبت‌نام با توجه به دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در بازه زمانی مقرر نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.

۱) جدول انطباق رشته یا گرایش‌های تحصیلی همانند یا جایگزین در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۳۰ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ، با توجه به اعلام نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص همانندی و یا جایگزینی برخی از رشته و گرایش‌های تحصیلی اعلام شده در آزمون مذکور و با عنایت به مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، بدین وسیله به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند:

از آنجا که همانندی و جایگزینی رشته ها/گرایش‌های مندرج در دو ستون جدول«انطباق رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی در هفتمین امتحان مشترک فراگیر» (جدول پیوست) در مقاطع تحصیلی مطروحه در جدول مذکور، مورد تایید توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی قرار گرفته است، بنابراین در صورتی که هر یک از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی در رشته/گرایش عنوان شده در هر یک از دو ستون جدول پیوست باشند، می‌توانند شغل‌محل‌هایی که در شرایط احراز آنها یکی از رشته‌/گرایش‌(حسب مورد) متناظر آن در همان ردیف در ستون مقابل جدول باشند، شرکت نمایند.

مثال اگر در شرایط احراز شغل‌محلی، رشته تحصیلی «مربی بهداشت» در مقطع کاردانی پیش‌بینی شده باشد، دارندگان مدارک کاردانی«مربی بهداشت مدارس» نیز می‌توانند، در آزمون شرکت نمایند. این افراد جهت انتخاب رشته تحصیلی خود عنوان «مربی بهداشت» را در فرم ثبت‌نام انتخاب می‌کنند.

دریافت فایل کامل اطلاعیه اصلاحات دفترچه‌های‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور 

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: اصلاحیه دفترچه, اصلاحیه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت, اصلاحیه دفترچه استخدامی وزارت بهداشت سال 98, استخدامی وزارت بهداشت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی