سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آلبوم "سرود طلایه‌داران" تولید شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
3 مهر

گروه اجتماعی ؛ آلبوم سرود طلایه‌داران که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور تولید شده است در 9 قطعه با اشعاری از میلاد عرفان‌پور، محمد جواد الهی‌پور، وحید خزایی و ... تولید شده است آهنگسازی قطعات این آلبوم نیز بر عهده احسان جوادی، داود نعمتی و مجتبی جوادی بوده است.

مسعود شاکر که مسئولیت تهیه این آلبوم را بر عهده دارد درباره آن گفت: تلاش کردیم مضامین دینی، دانش‌آموزی و تشکیلاتی‌مان را به زبان هنر بیان و عرضه کنیم چرا که تاثیر‌گذاری آثار هنری بسیار بیشتر از زبان آموزشی ساده است.

وی ادامه داد: مضامینی مانند احترام به آموزگار، کتابخوانی، نقش دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی، 40 سالگی انقلاب اسلامی از جمله محورهای مفهومی این آلبوم است ضمن آنکه برخی محورهای تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نظیر آیه سال نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

شاکر درباره اعضای این گروه ادامه داد: از سال گذشته با مشارکت بیش از 40 نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول عضو انجمن اسلامی فعالیت برای سرود را آغاز کردیم که به مرور به یک گروه 30 نفره رسیدیم و از دهه فجر 97 اجرای سرودهای تولیدی گروه طلایه‌داران را به صورت رسمی آغاز کردیم؛ تعدای از تولیدات ما در حال تصویر‌سازی وتبدیل به نماهنگ شده است که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این نماهنگ‌ها روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی