سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
5 فروردین
پایان نامه و مقالات رشته اقتصاد

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ساختار مدلهاي كلاسيك جديد

فرضيه انتظارات عقلائي

تسويه پيوسته بازار

فرضيه عرضه كل

نظريه دور تجاري تعادلي

دستاوردهاي سياستي نگرش كلاسيكي جديد

قضيه بي تاثيري سياستها

اثر تغييرات پيش بيني نشده و پيش بيني شده در عرضه پول بر توليد و قيمت

هزينه هاي حقيقي تورم زدايي

ناسازگاري زماني پويا، اعتبار و قواعد پولي

سياستهاي اقتصاد خرد براي افزايش عرضه کل

انتقاد لوکاس از ارزيابي سياست ها توسط اقتصادسنجي

تکامل اقتصاد کلان کلاسيکي جديد

نتيجه گيري

قسمتی از متن:

در حالي كه اقتصاد كلان كلاسيكي جديد طي دهه 1970 از اقتصاد پول گرا منشعب شد و عناصر معيني از آن نگرش (مانند تبيين پول گرايان از تورم) را مدنظر قرار داد، بايستي آن را بعنوان مكتبي جداي از تفكر پول گرايي مرسوم در نظر گرفت.

رويكرد كلاسيك جديد را اغلب با كار رابرت لوكاس (دانشگاه شيكاگو) مترادف مي دانند، ديگر اقتصاددانان اين مكتب عبارتند از توماس سارجنت (دانشگاه استنفورد) رابرت بارو (دانشگاه هاروارد) و ادوارد پرسكات و نيل والاس (دانشگاه مينسوتا) مي باشند. در رويكرد كلاسيك جديد به اقتصاد كلان، سه فرضيه عمده پذيرفته شده . (1) فرضيه انتظارات عقلايي، (2) فرضيه تسويه پيوسته بازار و (3) فرضيه عرضه كل.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان " می باشد که در حجم 37 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

منبع خبرhttp://kandoocn.fileina.com/product-80867-modelhaye-eghtesad-clasic-jadid-va-dastavordhaye-an-bar-eghtesade-kalan.aspx
قيمت فايل:12000 تومان
تعداد اسلايدها:37
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی