سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

چه قرصی داخل کیکهای خوراکی جاسازی شده بود؟

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 آذر

گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار مسعود زاهدیان درباره وجود قرصهای مشکوک در کیکهای خوراکی اظهار کرد: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که این قرصها ماده مخدر نبوده و قرص هیوسین بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه قرصهای موجود در کیکهای خوراکی در چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی مشاهده شده است، ادامه داد: انبار مربوط به این فعالیت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت و هیچگونه مورد مشکوکی مشاهده نشد البته در کرمان و هرمزگان مواردی دیده شده که در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعاً نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: شرکتهای تولیدکننده این کیکها دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و قطعاً جاسازی این قرصها خارج از شبکه‌های تولید و توزیع انجام شده است.

زاهدیان به خانواده‌ها توصیه کرد حتماً تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تأیید تهیه کنند و متذکر شد: با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از میزان توزیع این کیکها نداریم، خانواده‌ها در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک، حتماً پلیس را باخبر کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی