سایت کاریابی جویا کار

ارسال رایگان کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان سیل‌‌زده بلوچستان و هرمزگان

دسته بندي: اخبار / استخدام / هرمزگان
3 بهمن

گروه اجتماعی ؛ احمدرضا امینی اظهار‌ کرد:  پس از حادثه سیل اخیر و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برآورد نیاز کتاب درسی دانش‌آموزان آسیب‌دیده در سیل دریافت شد.

وی ادامه داد: تعداد 8 هزار و 861 جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب دیده سیل استان هرمزگان و تعداد 42 هزار و 98 جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه‌های تحصیلی مختلف ارسال شد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: دانش‌آموزان یا خانواده‌ها می‌توانند فایل PDF کتاب‌های درسی را از پایگاه کتاب درسی به نشانیChap.sch.ir دریافت و از آن استفاده کنند.

قابل ذکر است، پیش از این در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشور و در اقدامی انسان دوستانه تعداد 5 هزار بسته نوشت افزار شامل (3500 بسته به ناحیه 4 اهواز و 1500 بسته به آموزش و پرورش منطقه شاوور) و تعدادی میز اداری، صندلی، کمد و رایانه برای استفاده دانش‌آموزان، معلمان و کادر اداری مناطق سیل زده استان خوزستان توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ارسال شده بود.

تسنیم، حمیدرضا رخشانی مدیر آموزش‌وپرورش سیستان‌وبلوچستان نیز با بیان اینکه برای ساختن 56 مدرسه با 200 کلاس به 40میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: همچنین 285 مدرسه داریم که به تعمیرات جزئی با 10 میلیارد تومان نیاز دارند.

رخشانی ادامه داد: بخشی از میز و صندلی و وسایل و ملزومات اداری خراب شدند و خساراتی به مجموعه این 10 شهرستان وارد شده است. باید از وزارت آموزش و پرورش تشکر کنیم که 20 کامیون تجهیزات به ارزش 3 میلیارد تومان ارسال کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه در مجموع 50 میلیارد تومان برای ساخت فضا و تأمین تجهیزات نیاز است، گفت: جامعه خیرین استانی و کشوری پای کار هستند و همراهی می‌کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال اخبار استخدام هرمزگان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام کارمند آشنا به کامپیوتر, استخدام مدرسه
منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی