سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

گلایه معلمان از غفلت درباره آسیب‌های اجتماعی در دیدار وزیر آموزش‌وپرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
7 بهمن

گروه اجتماعی ؛ صبح امروز محسن حاجی میرزایی با حضور سرزده در منطقه 11 و در محله جمالزاده تهران از دبیرستان دخترانه دوره اول کوثر بازدید و از نزدیک با معلمان و دانش‌آموزان دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار معلمان به دقت بیشتر در انتخاب رشته، حجم زیاد محتوای کتب درسی، توجه بیش‌ازحد به آموزش و غفلت از آسیب‌های اجتماعی اشاره کردند.

دبیرستان متوسطه کوثر دارای 330 نفر دانش‌آموز، 20 معلم و 10 کلاس درس است تمام این کلاس‌ها هوشمند و دارای امکانات الکترونیکی است.

وزیر آموزش‌وپرورش در بدو ورود به این دبیرستان به استماع گزارش رئیس اداره آموزش‌وپرورش منطقه پرداخت و سپس با معلمان دیدار و بی‌واسطه با آن‌ها سخن گفت و در ادامه نیز از چند کلاس بازدید و با دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

در این دیدار معلمان در مورد مسائل مختلف از جمله دقت بیشتر در انتخاب رشته، انتقاد از نحوه اجرای دوره‌های ضمن خدمت الکترونیک و درخواست برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت حضوری، حجم زیاد محتوای کتب درسی، توجه بیش‌ازحد به آموزش و غفلت از آسیب‌های اجتماعی، ضرورت آموزش مهارت‌های اجتماعی و ... با وزیر آموزش‌وپرورش سخن گفتند و پیشنهاد‌هایی را نیز ارائه دادند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی