سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

برگزار نخستین گردهمایی فارغ‌التحصیلان مدارس صدرا

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
28 بهمن

گروه اجتماعی ، حجت‌الاسلام نخعی مسئول کانون فارغ‌التحصیلان صدرا گفت: سازمان مدارس صدرا پس از تأسیس کانون فارغ‌التحصیلان، مهم‌ترین اهداف پیش روی خودش را مسأله نیروی انسانی سازمان خود و تلاش در جهت شتاب دادن به استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان خود دیده است.

مسئول واحد برادران خانه امید صدرا ادامه داد: در این گردهمایی فارغ‌التحصیلان حوزوی و دانشگاه در چند دوره در قالب اجرای رویداد ایده‌پردازی دور هم جمع شدند؛ این گردهمایی از همه توان ایده‌پردازی نخبگان فارغ التحصیل خود بهره‌برداری می‌کند و خروجی ایده‌ها را در مسائل کلان مدارس بکار می‌بندد.

وی ادامه داد: علاوه بر این هر عضو پس از شرکت در این اردو فرصت طلایی پیدا کرد که با هم رشته‌ای‌های خود که احیاناً دارای ایده‌ها و نظرات مشترک هستند، هم افزایی کند و ادامه مسیر را به صورت گروهی دنبال کنند.

حجت‌الاسلام نخعی اضافه کرد: شناسایی استعدادها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان در یک بستر علمی و کاملاً عادلانه در این اردو و توسط مربیانی که برای هر گروه در نظر گرفته می‌شود، صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های فارغ التحصیلان خانه امید صدرا تأسیس شد و امورات فارغ التحصیلان در این خانه پیگیری می‌شود.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی