سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به تدریج اجرا می‌شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 فروردین

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تأکید بر اینکه طبق مصوبه مجلس طرح رتبه‌بندی فرهنگیان باید توسط دولت به درستی عملیاتی شود از اجرای تدریجی آن به علت کمبود منابع خبر داد و اظهار داشت: در بودجه سال 99 برای متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت معادل 6 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ناقص اجرا شدن طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را طبق مصوبه مجلس و تعهدات قوه مجریه رد کرد و با تأکید بر اینکه دولت در این زمینه قصد تخطی از قانون را ندارد عنوان کرد: با توجه به سنوات خدمت و امتیازاتی که هر کدام از فرهنگیان کسب کرده‌اند طرح رتبه‌بندی پس از تزریق منابع لازم اجرایی می گردد.

عباسی اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت مربوط به تمام کارکنان را از جمله اولویت‌هایی که در سال 99 مورد توجه مجلس و دولت قرار دارد ذکر کرد و ابراز داشت: امسال طبق لایحه بودجه در بخش حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی آن حقوقی پائین‌تر از 2 میلیون و 800 هزار تومان نخواهیم داشت. 

کننده مردم رودسر و املش در مجلس افزایش حقوق بازنشستگان از 500 هزار تومان تا 700 هزار تومان در سال 99 را در راستای متناسب‌سازی دستمزدها مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به عقیده بنده با توجه به قانونی که مجلس وضع کرده و اهتمام دولت نسبت به اجرای آن نگرانی خاصی در این موارد وجود ندارد.

وی از اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و متناسب‌سازی پرداختی‌ها به کارکنان دولت تا خرداد امسال سخن گفت و اظهار داشت: دولت در مورد ترمیم حقوق و دستمزدها و پاداش کارکنان دولت و بازنشستگان هم برنامه دارد و سعی می‌کند با پرداخت تدریجی این مبالغ حجم مطالبات را کاهش دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را از حقوق اصلی قشر معلمان و جامعه فرهنگیان کشور دانست و خاطرنشان کرد:‌ با اجرای درست این طرح علاوه بر امکان همکاری برخی از معلمان با مؤسسات علمی و پژوهشی کشور عدالت لازم نیز در پهنه وسیع نظام آموزش و پرورش برقرار می گردد.

پایان/614/ی

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی