سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

شرایط بازگشایی مدارس فراهم نیست

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
24 فروردین

گروه اجتماعی ، سعید  اوحدی با اشاره به این مطلب گفت: نظر به نگرانی‌هایی که درباره سلامت،  مطالب و برنامه‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی وجود داشت، وزارت آموزش و پرورش برآن شده است تا با هماهنگی وزارت ارتباط نسبت به ایجاد یک اپیلکشن مستقل، پاک وسالم برای ورود و دسترسی دانش آموزان اقدام کند که مالکیت  این اپیلکشن در اختیار آموزش و پرورش است و بزودی جزئیات آن  اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور عنوان کرد :شرایط و عملکرد بسیار بهتری نسبت به بسیاری از کشورهای جهان ازجمله ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و... داشته ایم و ان شاالله  پس از دوره مدیریت بحران که هم اینک در آن به  سر می‌بریم وارد دوره کنترل بحران  و بعد هم مهار این ویروس خواهیم شد و البته  این منوط به رفتار مردم است که تا آن زمان مقرر است دستورات ایمنی را به دقت و کامل رعایت کنند.

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است ، طبق  پژوهش‌های صورت گرفته درصد شیوع این بیماری از طریق مدارس بیش از 11 درصد است بنابراین باید با احتیاط بسیار عمل کرد.

وی متذکر شد: باتوجه به  فعال شدن سامانه شاد و همچنین آموزش از طریق شبکه‌هایی که داریم در واقع می توان ادعا کردد که مدارس تعطیل است اما آموزش تعطیل نشده است.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی