سایت کاریابی جویا کار

استخدام کارشناس ارزیابی و نظارت طرح‌های دانش بنیان در تهران

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
30 فروردین

یک مجموعهٔ فعال در حوزه فناوری‌های نوآورانه و دانش بنیان در راستای تکمیل تیم خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس ارزیابی و نظارت طرح‌های دانش بنیان
  • جنسیت: آقا ، خانم

شرح موقعیت شغلی:

  • این موقعیت شغلی به منظور ارزیابی طرح‌های فناور و دانش بنیان (از جنبه‌های فنی و علمی، بازار و تجاری، اقتصادی و امکان‌سنجی) نیاز به یک هم‌تیمی دارد که نظارت بر پیشبرد پروژه‌ها و طرح‌ها را به عهده گرفته و توانایی حل مسئله و ارائه راهکار جهت حل چالش‌های احتمالی در مسیر توسعهٔ طرح را داشته باشد.
  • فضای حاکم بر این مجموعه، فضای نوآوری، فعال و پویا، دوستانه و درعین حال جدی می‌باشد و اعضای تیم با پشتکار و کوشش، شوق به یادگاری و پیشرفت شخصی و سازمانی دارند که از اولویت‌های مجموعه است.
  • این موقعیت شغلی نیازمند روحیه کار تیمی و علاقمندی به همکاری با مجموعه‌های نوپا و استارتاپ‌ها بصورت همزمان است و لازم است توانمندی بسیار خوب در مهارت‌های ICDL، جستجو در محیط وب، گزارش نویسی و تسلط بر زبان انگلیسی را در سطح بالایی داشته باشد.
  • لازم به ذکر است متناسب با موقعیت مذکور، بخشی از فعالیت‌ها از جمله شرکت در نمایشگاه و برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت اجرائی بوده و بالطبع نیازمند پیگیری‌های زیاد و جلسات متنوع خواهد بود.

شرایط اختصاصی:

  • حداکثر سن متقاضیان، 32سال و ترجیحا دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مواد ،شیمی ،پلیمر آشنا با فناوری‌های نوین از جمله فناوری نانو بوده (بجز رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برنامه نویسی و رشته‌های مشابه) و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های معتبر دولتی بویژه دانشگاه‌های تهران باشند.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومهٔ به روز رسانی شدهٔ خود را به همراه راه‌های ارتباطی به ایمیل زیر ارسال نمایند تا مورد ارزیابی قرار گرفته و با آنها تماس گرفته شود.

اطلاعات تماس

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام در تهران, استخدام شرکت دانش بنیان
منبع خبرنیازمندی های همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی