سایت کاریابی جویا کار

کشتی 2

دسته بندي: مقالات / ورزشی
18 دی

 

کشتی یکی از قدیمی ترین ورزشها است، اما بسیاری از مردم آنرا واقعاً   نمی شناسند. کشتی ورزشی است که در بین مردم محبوبیت خاصی دارد و این ورزش احتیاج به قدرت، قابلیت ارتجاعی و شرایط جسمانی خوب دارد.

کشتی ورزشی انفرادی است. کشتی گیر نمی تواند پشت هم تیمی خود پنهان شود. او باید افتخار برنده شدن و سرزنش شکست را بپذیرد. او نمی تواند شکست خود را گردن شخص دیگری بیندازد.

کشتی ورزش غریبی نیست. اگر چه شما و حریف به تنهایی روی تشک قرار می گیرید، اما در ورزشهای انفرادی هم شما احتیاج به کمک دارید. شما به همکاری و تشویق هم تیمی های خود، اشتیاق و دانش مربی، و حمایت دوستان و خانواده خود احتیاج دارید.

کشتی یکی از ورزشهایی است که عدالت در آن بخوبی اجرا می گردد و هیچ امتیاز بخصوصی از کشتی گیر دارای این امتیاز باشد. کشتی گیران باید درای وزن مشخصی باشند تا بتوانند در رقابتها شرکت کنند. این ورزش برای تمام وزنها انجام می گیرد. هرکس با هر وزنی می تواند در آن شرکت کند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: ورزشی, دانلود ورزشی, مقالات ورزشی, دانلود مقاله ورزشی, پروژه ورزشی, دانلود مقالات ورزشی, بانک مقالات ورزشی, دانلودورزشی, مقاله های ورزشی, مقاله هاي ورزشي, دانلود رایگان مقالات ورزشی, دانلود رایگان تحقیق ورزشی
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:35
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی