سایت کاریابی جویا کار

عايق هاي مايع در برق قدرت

دسته بندي: مقالات / برق
13 فروردین

 

این پروژه که تحت عنوان عایق مایع در برق قدرت می باشد از سه فصل تشکیل یافته است که در طول این فصل ضمن آشنایی شما با عایق های مایع و انواع آنها شما را با چگونگی کاربرد و خصوصیات فیزیکی این عایق ها آشنا می سازیم.

در فصل اول تحت عنوان گروه بندی عایق های مایع شما را با انواع عایق های مایع و گروه بندی این عایق ها آشنا کرده و ضمن آشنایی هر چه بیشتر با این گونه عایق ها شما را با خواص فیزیکی و شیمیایی این عایق ها آشنا می کنیم.

در فصل دوم که تحت عنوان خصوصیات فیزیکی و شیمیایی عایق های مایع می باشد ضمن آشنایی شما با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی این عایق ها و ضمن آشنایی هر چه بیشنر با این گونه عایق ها با روغن های این عایق و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی و خواص الکتریکی  این عایق آشنا می شوید.

در فصل سوم که تحت عنوان شکست در عایق های مایع ضمن آشنایی با شکست در این گونه عایق و نظریه های مربوط به این شکست در این عایق ها با نظریه های شکست و همچنین با توجه به نظریه های شکست به ترکیب عایق مایع و جامد پرداخته و شما را هر چه بیشتر با شکست عایق های مایع آشنا می سازد ودر انتها به نتیجه گیری مباحث مربوطه دراین سه فصل پرداخته می شود. 

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود پروژه برق الکترونیک, تحقيق برق, دانلود برق, مقاله برق, دانلود رایگان برق, مقالات برق, دانلود رایگان مقاله برق, دانلود پروژه برق, دانلود مقاله برق, پايان نامه برق, مقالات برق قدرت, پروژه برق, دانلود مقالات برق, پروژه های برق, دانلود پروژه های برقپرو
قيمت فايل:19000 تومان
تعداد صفحات:186
خريد فايل word

مهدی در 14/11/1391 - 21:54 نوشته:

سلام.سایت power2.ir این پروژه شما را خریده و گذاشته در سایتش(http://www.power2.ir/-عایق-هاي-مایع-در-برق-قدرت)
البته شما تنها سایتی نیستی که اینکار رو میکنه.از سایت ها میخره و چون بازدیدش بالاس راحت روزی چند بار میفروشه.بهتون پیشنهاد میکنم بهش تذکر بکنید که از سایتش برداره.
من خودم یک وبلاگ داشتم که چند تا پایان نامه دوستامو گذاشته بودم برا فروش ولی چون این نامردی در حقم کرد دیگه فروش ندارم

hadiadmin در 14/11/1391 - 23:58 نوشته:

مهدی عزیز ممنونم از تذکر شما
این مسئله برای ما اهمیتی نداره چرا که ما هم از این کارا زیاد کردیم. تا قانون کپی رایت درست نشه هیچ کاری نمیشه کرد.
موفق باشید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی