سایت کاریابی جویا کار

اگزماي دست

دسته بندي: مقالات / پزشکی
14 فروردین

1- با انجام اين تحقيق به اين سئوال علمي جواب داده مي شود كه در بيماران ايراني مبتلا به اگزماي دست نتيجه Patch Test در مورد عوامل تشكيل دهنده چگونه است. با جواب به اين سئوال امكان شناسايي عوامل موثر در بروز اگزما بوجود آمده و در نتيجه آن درمان يا مواجه بهتري انجام پذير خواهد بود.

2- انجام اين تحقيق از نظر علمي (با تشخيص بيماران دچار اگزماي دست با قرائت نتيجه Patch Test توسط دستيار پوست)، كيت و مواد مصرفي (با امكان خريد
Patch Test توسط مجري طرح) در دسترس بودن تعداد نمونه ها (با توجه به ارجاعي بودن درمانگاه‌هاي پوست بيمارستانهاي لقمان و بوعلي) وجود دارد.

3- به علت شيوع نسبتاً قابل توجه اگزماي دست تحقيق در اين مورد از اولويتهاي رشته پوست محسوب مي شود.

4- با توجه به مطالب بند 2 تحقيق در مدت 1 ساله قابل انجام مي باشد.

5- هزينه انجام طرح در مقابل پاسخي كه خواهد داشت (مشخص شدن وضعيت Patch Test در بيماران اگزماي ايران)، ناچيز بوده لذا مقرون به صرفه است.

6- با توجه به در اختيار داشتن مقالات متعدد در مورد موضوع تحقيق طراحي و اجراء از راهنمايي قابل توجهي برخوردار بوده و نيز اهميت موضوع را نشان مي دهد.

 

عنوان:

بررسي وضعيت مبتلايان به اگزماي دست از نظر Patch Test در مراجعين به درمانگاههاي پوست لقمان و بوعلي

بيان مسئله:

اگزماي دست، يك بيماري بسيار شايع در كلينيك هاي پوست مي باشد. بطوريكه شيوع حدود 4/5% را براي آن در نظر مي گيرند (1). اگزماي دست را به دو گروه تماسي و آتوپيك تقسيم كرده و گروه تماسي نيز به دو زير گروه تحريكي و آلرژيك تقسيم مي شود (1). 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: روش تحقیق
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:40
خريد فايل word
مطالب مشابه
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی