سایت کاریابی جویا کار

استخدام موئسسات حسابرسی رسمی کشور

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
15 اسفند
استخدام موئسسات حسابرسی رسمی کشور

 

استخدام موئسسات حسابرسی رسمی کشور

 

 موسسه حسابرسی حافظ گام جهت تکمیل کادر اداری خود در کلیه سطوح به صورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.علاقه مندان می توانند رزومه خود را از طریق شماره فکس 22270981 و یا آدرس پست الکترونیکی hafezgam@yahoo.com ارسال نمایند.


مؤسسه حسابرسي شاهدان براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس ارشد، سرپرست، سرپرست ارشد و مدير حسابرسي دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند خلاصه سوابق تحصيلي و تجربي خود را از طريق فكس به شماره 88328313 ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي و خدمات مديريت آزاد رأي امين براي تكميل كادر حسابرسي خود از در رده‌هاي حسابرس و حسابرس ارشد(داراي كارت پايان خدمت و مدرك ليسانس حسابداري) دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق تلفكس به شماره 4-88515133 و يا پست الكترونيك به نشاني azadrayamin@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي ايمان پردازش اعداد براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس ، حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني auditicpa@gmail.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آروين ارقام پارس براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس (با 2سال سابقه كار حسابرسي)، حسابرس ارشد و سرپرست دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند سوابق تحصيلي و تجربي خود را از طريق فكس به شماره 88901834 و يا پست الكترونيك به نشاني arvinarghampars@iacpa.ir ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي حاميان كارديده پارس براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده هاي زير دعوت به همكاري مي‌نمايد.

1- حسابرس : داراي مدرك ليسانس و بالاتر و با حداقل دو سال سابقه كار حسابرسي بعد از ليسانس

2- حسابرس ارشد: داراي مدرك ليسانس و بالاتر با حداقل 3 سال سابقه كار حسابرسي بعد از ليسانس

دارا بودن گواهي رتبه از جامعه حسابداران رسمي ايران امتياز محسوب مي‌شود. متقاضيان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق فكس به شماره 88690830 و يا پست الكترونيك به نشاني hamian20100@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي كاشفان نياز به تعدادي حسابدار رسمي جهت استخدام در سمت مدير فني و يا شريك با مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد حسابداري و يا بالاتر و مسلط به زبان انگليسي و همچنين تعدادي حسابرس و حسابرس ارشد دارد. علاقمندان مي‌توانند براي اعلام و ارسال سوابق با شماره تلفن 2-88861131 تماس و يا سوابق خود را به شماره فكس 88827556 و يا پست الكترونيك به نشاني job@kashefan.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آتيه حساب ارقام از يك نفر در رده سرپرست با 5 الي 6 سال سابقه حسابرسي براي كار در كرج دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق شماره فكس 32545168 ارسال و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 32545169 تماس حاصل نمايند.


مؤسسه حسابرسي معتمد اركان از فارغ‌التحصيلان كارشناسي و كارشناسي ارشد حسابداري و رشته‌هاي مرتبط براي رده‌هاي سرپرست، حسابرس ارشد، حسابرس و كمك حسابرس دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند خلاصه سوابق كاري و تحصيلي خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني moatamed.arkan@gmail.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي حافظ انديشان پارس براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي كمك حسابرس ، حسابرس و حسابرس ارشد به صورت تمام وقت دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند خلاصه سوابق خود را از طريق شماره فكس 44960495 و يا پست الكترونيك به نشاني hafezandishanepars@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي دانا نگر امين براي تكميل كادر حسابرسي خود از متقاضيان در رده حسابرس (داراي مدرك كارشناسي و كارت پايان خدمت) دعوت به همكاري مي‌نمايد. علاقمندان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق فكس به شماره 77618934 و يا پست الكترونيك به نشاني zeleioubi.dana@hotmail.comارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آتيه حساب ارقام از يك نفر حسابرس ارشد با 5 سال سابقه كار حسابرسي براي كار در كرج دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن 32545169 تماس حاصل نمايند.


مؤسسه حسابرسي هوشيار مميز در رده‌هاي حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسي دعوت به همكاري مي‌نمايد. از متقاضيان درخواست مي‌شود به نشاني http://www.hma.ir مراجعه و فرم درخواست همكاري را تكميل نمايند.


مؤسسه حسابرسي بهنود حساب براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. افراد داراي گواهينامه آزمون رده‌هاي حرفه‌اي جامعه در اولويت مي‌باشند. متقاضيان مي‌توانند سوابق تحصيلي و تجربي خود را از طريق شماره فكس 88980373 و يا پست الكترونيك به نشاني behnoodhesab@iacopa.ir ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آتيه حساب ارقام از يك نفر حسابرس ارشد با 5 سال سابقه حسابرسي براي كار در كرج دعوت به همكاري مي‌نمايد . متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق فكس به شماره 32545168 ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي و خدمات مالي سنجيده روش آريا از فارغ‌التحصيلان رشته حسابداري در كليه سطوح دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني sanjideh.ravesh@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آزمون تراز ارقام براي تكميل كادر حرفه‌اي خود در رده‌هاي حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني azmoontaraz@gmail.com ارسال و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 77440540 و 77892573 تماس حاصل نمايند.


مؤسسه حسابرسي آداك آئين در رده‌هاي حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. علاقمندان مي‌توانند رزومه كاري خود را از طريق فكس به شماره 88304602 و يا پست الكترونيك به نشاني adakaein@gmail.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي و خدمات مديريت هژيران براي تكميل كادر حسابرسي خود در رده هاي حسابرس، حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسي (داراي گواهي قبولي در آزمون رتبه‌بندي جامعه حسابداران رسمي ايران) استخدام مي‌نمايد. متقاضيان همكاري، اطلاعات مربوط به سوابق خود از قبيل سوابق حرفه‌اي و تحصيلي را از طريق فكس به شماره 22019952 و يا پست الكترونيك به نشاني hajiran.iacpa@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي هدف همكاران در رده‌هاي حسابرس و حسابرس ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند سوابق تحصيلي و تجربي خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني hadafhamkaran@gmail.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي تدبير تراز نگار در رده‌هاي حسابرس(با سابقه كار)، حسابرس ارشد و سرپرست حسابرسي داراي گواهي جامعه حسابداران رسمي براي كار در تهران و شهرستانها دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني ttnegar@yahoo.com ارسال نمايند.


مؤسسه حسابرسي آگاهان ارقام در رده‌هاي حسابرس (با سابقه كار) و حسابرس ارشد دعوت به همكاري مي‌نمايد. متقاضيان مي‌توانند رزومه خود را از طريق پست الكترونيك به نشاني agahanargham@iacpa.ir ارسال نمايند.


موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارژنگ خبره در رده های حسابرس ارشد و سرپرست ( دارای گواهی قبولی در آزمون رتبه بندی جامعه حسابداران رسمی ایران) جهت تهران و اهواز دعوت به همکاری می نماید.

علاقه مندان می توانند رزومه کاری خود را به شماره فکس 44170318 ارسال نمایند.

برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: استخدام موئسسات حسابرسی رسمی کشور, استخدام موئسسات حسابرسی, موئسسات حسابرسی, استخدام حسابداران, استخدام, استخدام حسابدار, استخدام حسابرس
منبع خبرخبرگزاری مختلف
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی