سایت کاریابی جویا کار

طرح توليد نورافكن

دسته بندي: مقالات / کار آفرینی
16 فروردین

طراحي و احداث صنايع نيازمند شناخت مباني تيوري و برخورداري از ديدگاههاي تجربي و علمي متناسب با شرايط اقتصادي و فرهنگي حاكم و دانش فني موجود جامعه، به منظور نيل به اهداف توليد ميباشد.

اطلاعات فني ايجاد صنايع، مجموعه اي از تحقيقات در خصوص ماهيت مواد و محصولات، شناخت فرايند هاي توليد و تكنولوژي هاي موجود و بررسي سيستمها، تجهيزات و ماشين آلات مورد نياز ميباشد. اين بررسي ها در راستاي نيل به هدف توسعه، توليد و افزايش كيفيت محصولات توليدي صورت ميگيرد كه با بهبود بافت فني واحدهاي جديدالتأسيس در داخل كشور، پاسخگويي به نياز بازار و رقابت با ساير توليدكنندگان جهاني را امكان پذير مي سازد.

در بررسي هاي فني ابتدا روشهاي مختلف توليد محصول مورد مطالعه قرار ميگيرد و پس از بررسي هاي لازم مناسبترين تكنولوژي كه با فرهنگ كاري و تواناييهاي بالقوه صنعت تناسب داشته باشد انتخاب مي گردد. با انتخاب بهترين روش توليد هر محصول مي توان دستگاهها و تجهيزات مورد نياز را بر اساس فرايند منتخب، انتخاب نمود.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:48
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی