سایت کاریابی جویا کار

مونيتور

دسته بندي: مقالات / کامپیوتر
16 فروردین

صفحة نمايش MONITOR

متداولترين دستگاه خروجي است كه از آن براي نشان دادن اطلاعات خروجي (ليست برنامه‌ها، نتايج، پيامها) و اطلاعاتي كه توسط كاربر به كامپيوتر وارد مي‌شود استفاده مي‌گردد. بعد از روشن شدن كامپيوتر و پس از اعلام آمادگي از طرف كامپيوتر، يك مربع و يك خط كوچك كه به آن مكان نما گفته مي‌شود روي صفحه نمايش ظاهر مي‌شود كه محل نمايش كاركتر بعدي را مشخص مي كند. اگر كليدي را روي صفحه كليد فشار دهيد حرف يا رقم يا علامت آن كليد روي صفحه نمايش ظاهر مي‌شود.

مونيتور: رايحترين دستگاه خروجي يك سيستم كامپيوتري است كه جهت نمايش خروجي برنامه‌ها و عملكرد كاربر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

هر كامپيوتر از قبيل ابر كامپيوتر، ريزكامپيوتر و . . . . براي نمايش اطلاعات به صفحه نمايش (monitor) احتياج دارند تفاوت عمه تلويزيون يا

مونيتور در اينست كه تلويزيون داراي تيونر بوده و قادر است كانال‌هاي مختلف تلويزيوني را از طريق آنتن دريافت كند ولي مونيتور چنين نيست.

انواع صفحه نمايش

LCD چيست؟

آموخته‌ايم كه ماده سه حالت جامد، مايع و گاز دارد كه به تازگي هم دو حالت ديگر به آن اضافه شده است. جامدات شكل خاصي دارند، يعني مولكولهاي آنها موقعيت خاصي نسبت به يكديگر داشته و نمي توانند از ادامه به هر سو حركت كنند. ولي مولكول مايعات چنين قيدي نسبت به هم ندارند و در كل حجم آن در حركت‌اند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:20
خريد فايل word
مطالب مشابه
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی