سایت کاریابی جویا کار

اقامت در كانادا

دسته بندي: مقالات / کشور
19 فروردین

ماموريت ما كمك به شما براي مهاجرت به كانادا:

از 30 سال بيش تا به حال، شكل قانون W.F خدمات خاصي را در مورد زمينه‌هاي مهاجرت و اقامت پيشنهاد كرده است. به عنوان يك راهنما در اين زمينه، ما امكاناتي را فراهم مي‌كنيم كه شما تجربه‌اي كسب كنيد و به شما كمك مي‌كنيم تا در برنامه‌تان در مورد يك زندگي جديد در كانادا موفق باشيد.

آقاي W.F يكي از اعضاي انجمن بار كپك (Quebec Bar Association) كه به انجمن Brussels وابسته است كه اجازه‌اي اين كه از انجمن اقتصادي اروپا تمامي كشورها دفاع كند. وكيل كانادايي خانم C.K هم در اين امر به آقاي W.F كمك مي‌كند.

شبكه وسيع و جهاني ما اين اجازه را به ما مي‌دهد كه با تمامي دفاتر موكلين و مهاجران در سراسر جهان به صورت مداوم در تماس باشيم.

ما امكان دسترسي به ويزا به منظور اقامت دائم را آسان كرده‌ايم و همين‌طور تابعيت براي سرمايه‌گذاران، سرمايه‌گذاران اقتصادي و كارگران خويش فرما، به راحتي كسب اجازه موقت براي دانش‌آموزان كارمندان و ملاقات كننده‌ها.

ما خيلي از مهاجرتهاي مستقل يا مشروط را به شما نشان مي‌دهيم و پيشگامان در تاسيس‌هايي را كه به اميد تغيير و يا پايان بخشيدن به موقعيت اقامتشان هستند ما تمام اين موارد را پيش از دادگاه‌هاي اداري نشان مي‌دهيم.

براي برقراري تعادل بين فعاليت‌هاي ما در زمينه مهاجرت و موسسه ما اظهار نظرهاي عميق فني وجود دارد.

وكلاي موسسه W.F به زبانهاي مختلفي از قبيل فرانسه، انگليسي، اسپانيايي، يوناني، فارسي دري و پستو تسلط كامل دارند.

در تماس گرفتن با ما تامل نكنيد، شما آدرسمان را پيدا خواهيد كرد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:10
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی