سایت کاریابی جویا کار

زمان برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی

دسته بندي: اخبار / استخدام / آزمون استخدامی جدید
15 شهریور

خبر: زمان برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی

خبر: زمان برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی

خبر: زمان برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی

 

خبرگزاری میزان: مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم زمان با برگزاری آزمون جذب نیرو برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شود.
مشاور سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که در زمان برگزاری آزمون استخدامی اعمال شد، زمان جدید برپایی این آزمون را اعلام کردیم.
وی ادامه داد: آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان در این روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش این بوده که آزمون استخدامی خود را هم زمان با برپایی آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کنند.
توکلی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اعلام زمان آزمون استخدامی خود در حال بررسی های بیشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش کشور اطلاع دهند.
وی با اشاره به جذب ۱۰ هزار معلم پیمانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است ۱۰ هزار معلم پیمانی در سراسر کشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاری این آزمون از دشواری هایی برخوردار خواهد بود اما این آمادگی را داریم که سه آزمون استخدامی را هم زمان با هم در سراسر کشور برگزار کنیم.


برای عضویت در کانال ویژه های استخدام در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرsanjesh.org
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی