سایت کاریابی جویا کار

ثبت نام دور جدید پرداخت جریمه غیبت سربازی از اول مهر

دسته بندي: اخبار / استخدام / تهران
18 شهریور

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: دور جدید ثبت نام برای پرداخت جریمه غیبت سربازی و معافیت از خدمت وظیفه از اول مهر آغاز می گردد.
ثبت نام دور جدید پرداخت جریمه غیبت سربازی از اول مهربر اساس اطلاعات خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار حمید صدرالسادات در گفت و گویی تلفنی گفت: زمان ثبت نام برای پرداخت جریمه غیبت از سربازی امروز به پایان می رسد و دور جدید ثبت نام از داوطلبان دارای شرایط از ابتدای مهر آغاز می گردد.
وی در مورد آخرین مهلت به مشمولان غایب گفت: برای مشمولان غایب که اطلاعات آنها به دست آمد پیامکی برای تعیین تکلیف ارسال شد. این افراد باید برای تعیین تکلیف تا امروز به مراکز پلیس ۱۰+ مراجعه می کردند.
به گفته صدرالسادات این افراد همچنان تا زمان اعزام به خدمت زمان دارند تا در صورت برخوردی از هریک از معافیت ها از آنها استفاده کنند. در غیر این صورت باید وضعیتشان مشخص و به خدمت اعزام شوند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی در پایان از ثبت نام ۱۱۰ هزار نفر در این مرحله برای پرداخت جریمه غیبت خبر داد و گفت: سایر افراد در مرحله دوم ثبت نام ها که از ابتدای مهر آغاز می گردد می توانند نسبت به ثبت نام و پرداخت جریمه اقدام کنند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام تهران در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرنیازمندیهای همشهری
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی