سایت کاریابی جویا کار

استخدام منطقه ویژه اقتصادی لامرد (تکمیل فرم )

دسته بندي: اخبار / استخدام / فارس
22 شهریور

استخدام منطقه ویژه اقتصادی لامرد (تکمیل فرم )

استخدام شیراز

استخدامی جدید

استخدام منطقه ویژه اقتصادی لامرد

استخدام منطقه ویژه اقتصادی لامرد

تکمیل فرم در سایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت : با توجه به مصوبه هیات وزیران و بخش نامه های ابلاغی مبنی بر بکارگیری حداقل ۵۰درصد از نیروهای مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد،متولدین و افراد بومی استان فارس از اولویت استخدامی در این منطقه برخوردار هستند .
مدیرعامل این منطقه در آخرین روز از هفته بزرگداشت دولت در آئین رونمایی از سامانه الکترونیکی ثبت نام کارجویان منطقه ویژه اقتصادی لامرد ادامه داد: در این منطقه مهم و استراتژیک با توجه به حمایت های مسئولان ، همت دست اندرکاران و جدیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای بالندگی اقتصادی فراهم شده است .

سید ابوالحسن حقایقی ادامه داد:با عنایت به فعال شدن شماری از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و ضرورت ساماندهی به فرایند جذب نیروی کار سامانه الکترونیکی ثبت نام داوطلبان واجد شرایط برای فعالیت در صنایع موجود در منطقه رونمایی شده تا کارجویان با کمترین دغدغه در این زمینه و در چارچوب ضوابط اقدام لازم را به عمل آورند.

وی اضافه کرد: از این طریق امکان دسترسی جوانان جویای کار به سامانه فراهم شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به وبسایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد به نشانی http://seiiz.com مبادرت به ثبت نام کنند.

قوانین ثبت نام در وب سایت رسمی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

– نداشتن منع استخدامی از نظر خدمت وظیفه عمومی
۲- برخورداری از سلامت جسمانی برای انجام وظایف محوله با توجه به شغل درخواستی مورد نظر
نکات مهم
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره از ابتدا انجام دهید.
توجه ویژه : ثبت نام شما فقط زمانی تکمیل گردیده است که مراحل ثبت نام را تا انتها انجام داده و تمام اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید.
وارد کردن اطلاعات شماره تماس (ثابت،همراه)، آخرین مدرک تحصیلی و شغل درخواستی الزامی می باشد، بنابراین به درخواست کارجویانی که اطلاعات ذکر شده را وارد ننموده اند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
افراد بومی از اولویت استخدامی برخوردار می باشند.
توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می توانید  با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۷۲۵۳۶۴ (واحد کامپیوتر – آقای دهقان )بگیرید .

جهت مشاهده شرایط عمومی ثبت نام کلیک کنید

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال اخبار استخدام فارس در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرکاریاب.نت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی