سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

سهم ۳۰ درصدی خیرین و بنیاد برکت در ایجاد مدارس جدید آموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
9 مهر

بر اساس اطلاعات ، علی اصغر فانی در مراسم افتتاح همزمان ۲۰۰ مدرسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در یکی از مدارس برکت در شهرک خانه رباط کریم برگزار شد، با بیان این مطلب ادامه داد: این حجم از مدرسه سازی و مشارکت بسیار ارزشمند است ولی ما همچنان در وزارت آموزش و پرورش با کمبود امکانات و فضای آموزشی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه یک سوم فضای آموزشی کشور ایمن و استاندارد نیست، اذعان کرد: باید مدارس تا پایان برنامه ششم توسعه ایمن‌سازی شود و ما توسعه مشارکت ها در این زمینه را با ارگانهای دیگر از جمله بنیاد برکت از سیاستهای جدی خود قرار داده ایم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۳ و نیم میلیون دانش آموز و قریب به ۹۵۰ هزار معلم و فرهنگی در مدارس سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: آموزش و پرورش مهم ترین نهاد هر کشور است چرا که تمام کارگزاران و مدیران در آینده از دل مدارس بیرون می آیند. بنابراین هر گونه سرمایه گذاری در این وزارتخانه منجر به سود خواهد بود.

وی ادامه داد: دانش آموزان ما امروز حتی در دورترین مناطق کشور در ۱۰۷ هزار مدرسه حضور دارند و این یعنی مسئولان کشوری نسبت به امر تعلیم و تربیت توجه ویژه ای دارند.

فانی با تشکر از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که آموزش و پرورش را در امر مدرسه سازی یاری می‌کنند، تاکید کرد: من وظیفه خود می دانم از عنایت مقام معظم رهبری نسبت به وزارت آموزش و پرورش تشکر کنم و امیدوارم این حرکت جمعی ادامه پیدا کند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - اخبار اقتصادی
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی