سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تدوین دستورالعمل حقوق و دستمزد معلمان مدارس غیردولتی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
25 مهر

بر اساس اطلاعات ، مجتبی زینی وند گفت: به محض دائمی شدن لایحه مدارس غیردولتی این دستورالعمل برای عملیاتی شدن به هیات دولت فرستاده می گردد.

وی اظهار کرد: با اجرای این دستورالعمل تامین بخشی از حق بیمه معلمان انجام شده البته با تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس غیردولتی این روند تسهیل می گردد.

زینی‌وند با بیان اینکه یکی از مشکلات معلمان مسئله پرداخت بیمه آنها است، عنوان کرد: در بسیاری از مشاغل، بیمه با تخفیف به نیروها ارائه می گردد اما در مدارس غیردولتی حق بیمه بالایی توسط موسسان یا معلمان پرداخت می گردد که با حقوق حداقلی در نظر گرفته شده برای آنها مشکل‌ساز است.

مدیر کل سازمان مدارس غیردولتی ادامه داد: با توجه به ماده ۲۵ تاسیس مدارس غیردولتی، بخشی از بیمه فعالان در این مدارس باید از طریق صندوق حمایت از موسسان تامین شود.

زینی‌وند از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نیروهای غیردولتی را بحث توانمندسازی آنها برشمرد و اضافه کرد: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری دوره‌های بدو و حین خدمت همچنین توجه به تناسب بین رشته تحصیلی و زمینه فعالیت از جمله این موارد است.

وی یادآور شد: در سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان بانک نیروی انسانی و شایستگی‌های آموزشی و تربیتی آنها مورد توجه قرار می‌گیرد و برای فاصله موجود بین وضعیت فعلی و مطلوب تمهیداتی اندیشیده شده است.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی