سایت کاریابی جویا کار

مهارت آموزی دانش را به اشتغال متصل می‌کند

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
27 مهر

بر اساس اطلاعات خبرنگار اقتصادی ،  محمدامین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی باحضور در نشست خبری هفدهمین مسابقات ملی مهارت با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقات ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان،‌ارتقای سطح استاندارهای آموزش مهارت در کشور، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه ای کشورتا سطح مهارت های جهانی  است گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای تحقق " راهبرد حضور موثر در عرصه های بین المللی" به عنوان عضو سازمان جهانی مهارت مسابقات ملی مهارت را هر سال در سه مرحله شهرستانی،استانی و ملی با حضور استعدادهای برترمهارتی که عمدتاً‌جوانان زیر 21 سال هستند، برگزار و هر 2سال یکبار برگزیدگان مسابقات ملی را به مسابقات جهانی اعزام می نماید.

 وی ادامه داد: تا کنون 16 دوره مسابقات ملی مهارت در کشور برگزار شده و در سال جاری نیز هفدهمین مسابقات ملی مهارت از 2تا 5 آبان ماه برگزار می‌شود. برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 سازگارنژاد درباره رشته ها و مراکز برگزاری مسابقات گفت: مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه ای، مرکز تخصصی آموزشی فنی و حرفه ای خودرو9 دی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه شهید رهبری مراکز برگزار کننده مسابقات هستند. بازدید از مسابقات و گذرهای مهارتی برای عموم آزاد از ساعت 9تا12 و عصر‌ها از ساعت14 تا16:30 است.

 معاون وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این مسابقات در استان های تهران و البرز برگزار می گردد گفت:تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات 492 نفر هستند که 431 نفر مرد و 61 نفر زن هستند.سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، پلی است که دانش را به دنیای اشتغال متصل می نماید.

 پایان/

منبع خبرتسنیم - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی