سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

۲۵ درصد ازکلاس های مدارس ملارد هوشمند سازی شده است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
10 آبان

محمد قادری تفرشی در گفت و گو با با اشاره به نقش حائز اهمیت امکانات و تجهیزات آموزشی در توسعه علمی و تفهیم هر چه مطلوب تر مطالب درسی برای دانش آموزان اظهار داشت:علیرغم اهمیت قابل توجهی که برای تجهیز کلاس های درس و هوشمند سازی آن قائل هستیم، لذا با عنایت به نیازسنجی های انجام شده، اولویت های دیگری نیز  وجود دارد که حصول و تأمین آن در ارجحیت قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد:در حال حاضر قریب به ۲۵ درصد از کلاس های درس در این شهرستان، هوشمند سازی شده اند که امیدواریم با فراهم شدن شرایط، این میزان با افزایش هر چه بیشتری همراه شود.

وی ادامه داد:در اولویت نبودن هوشمند سازی کلاس های درس به معنای تأثیرگذار نبودن آن نیست، لذا در حال حاضر نیازهای جدی تری وجود دارد که مرتفع کردن آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

قادری تفرشی گفت:مدیران مدارس را تشویق کرده ایم تا در کنار اتخاذ تدابیر موثر و کارآمد برای ارتقای علمی، آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان هوشمند سازی کلاس ها را در کنار دیگر نیازهای احصا شده مدنظر قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد عنوان کرد:علیرغم وجود برخی کاستی ها، خوشبختانه توفیقات بسیار حائز اهمیت و برجسته ای در حوزه آموزشی و پرورشی این شهرستان حاصل شده و عزم ما بر این امر استوار است تا با بهره وری حداکثری و ریل گذاری صحیح، هدفمند و موثر، مسیر تعالی و پیشرفت آموزشی را با حمایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و همسویی بین دستگاهی در شهرستان ملارد محقق کنیم.

قادری تفرشی  یادآور شد:مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد برای تحقق اهداف تعیین شده از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهد کرد، لذا بدون تردید همکاری داوطلبانه اولیا و والدین دانش آموزان و تزریق کمک های موثر برای پیشبرد برنامه ها ضرورتی است که با اتکا به آن، روند موفقیت ها با سرعت و شتاب هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری مهر - آموزش و پرورش
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی