سایت کاریابی جویا کار

جذب تمامی نیروها در بدنه شهرداری اردبیل قانونی است

دسته بندي: اخبار / استخدام / اخبار حوزه اشتغال
11 آبان

حمید لطف‌اللهیان در گفتگو با در خصوص اظهاراتی مبنی بر غیرقانونی بودن آزمون استخدامی سال ۹۲ شهرداری اردبیل تصریح کرد: این آزمون به صورت قانونی و از طریق سازمان سنجش انجام شده است.

وی ادامه داد: مبنای قانونی آزمون‌های استخدامی ادارات کاملاً مشخص بوده و مطلقاً با سلایق ادارات تغییر نمی‌کند.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه این آزمون روند قانونی را طی نموده است، در پاسخ به شائبه اخراج برخی نیروها به دلیل غیرقانونی بودن این آزمون ادامه داد: هیچ اخراج و برکناری از نیروهای استخدامی نداریم.

لطف‌اللهیان تأکید کرد: تنها انتقادات وارده در خصوص اینکه گزینش‌های سلیقه‌ای و به کار گیری سلیقه‌ای در بدنه شهرداری وجود دارد، مربوط به نیروهای فصلی است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تعداد قابل‌توجهی از نیروهای شهرداری فصلی هستند، در پایان فصل کاری شغل خود را ترک می‌کنند و مجدداً در سال‌های بعد به کار گرفته می‌شوند.

شهردار اردبیل متذکر شد: به عنوان مثال ما در مهر ماه تعدیل نیرو داریم و متناسب با شغل‌های تعریف شده افرادی به کار گیری می‌شوند  که نمونه آن در ایام درخت‌کاری است.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه هیچ نیروی بلاتکلیف و معطل در بدنه شهرداری وجود ندارد، تصریح کرد: نیروهای فصلی نیز بر اساس توانمندی انتخاب می‌شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری اردبیل با مازاد نیرو مواجه است یا نه، ادامه داد: شهرداری مازاد نیرو دارد و به دنبال ساماندهی نیروهای موجود هستیم.

به گفته شهردار اردبیل این ساماندهی در چارت جدید شهرداری اردبیل انجام خواهد شد و هم‌اینک تدوین چارت در دستور کار قرار داده شده است.

لطف‌اللهیان از اتمام تدوین چارت سازمانی شهرداری اردبیل تا دو ماه آینده خبر داد و تأکید کرد: بعد از تدوین چارت به وزارت کشور ارسال می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر - استخدام
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی